Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Cum să arzi complet grăsimea

Ardeți fundul grăsimii, Alergarea îmi va micșora fundul? - Sănătate -

Ținându-ți fundul Dacă purtați un pic prea mult gunoi în portbagaj, poate duce la dificultăți în găsirea hainelor care se potrivesc corect.

Cum să arzi complet grăsimea

Soluția la problema de grăsime poate fi adesea la fel de simplă precum creșterea cantității pe care o exercitați - și reducerea aportului caloric zilnic. Un exercițiu precum alergatul este una dintre cele mai bune modalități de a arde grăsimile.

  1. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Cum să arzi complet grăsimea
  2. Arderea grăsimii superioare a corpului Trovaprezzi multi subțiri

Arderea sa bogată în calorii îl face eficient, în timp ce lipsa de echipament înseamnă că îl puteți adăuga cu ușurință în ziua dvs. Ardeți grăsimea generală pentru a vă micșora fundul Pierderea de grăsime din fundul tău sau oriunde în tot corpul depinde de stabilirea unui deficit caloric prin consumul mai puțin de calorii decât arzi.

Arderea rapidă a caloriilor pentru alergare îl face un exercițiu ideal pentru a adăuga la regimul de antrenament dacă doriți să ardeți grăsimi pentru a pierde în greutate.

Pericolul si cum actioneaza grasimea viscerala!

Deși alergatul îți folosește fesierii, acest exercițiu nu arde în mod specific grăsimea din fund. Niciun tip de activitate nu vizează selectiv grăsimea dintr-o anumită regiune a corpului dumneavoastră.

Arde fundul de grăsime, Cum să arzi grăsimea din spatele coapselor

În schimb, menținerea unui deficit caloric vă ajută să vă ardeți grăsimile din fund și din întregul corp. Fă din alergare o prioritate regulată Este esențial să dedici suficient timp să alergi în fiecare săptămână, dacă vrei ca exercițiul să te ajute să pierzi excesul de grăsime din fund.

ardeți fundul grăsimii îndepărtați grăsimea bumei

Alergatul este o formă ardeți fundul grăsimii de exerciții și Departamentul de Sănătate și Servicii Umane din SUA vă recomandă să faceți cel puțin 75 de minute de exerciții viguroase în fiecare săptămână. Cu toate acestea, dacă pierderea de grăsime este obiectivul dvs.

ardeți fundul grăsimii opriți câștigul de alăptare sau pierdeți în greutate

Dacă nu poți alerga pentru această durată, urmărește de minute de exerciții de intensitate moderată precum mersul pe jos. O arsură rapidă de calorii Indiferent dacă alegeți să alergați în aer liber sau să folosiți o bandă de alergat la sală, alergarea poate duce la câteva sute de calorii arse pe antrenament.

Arderea grăsimii superioare a corpului. Recent Posts

O persoană de de kilograme arde de calorii în 45 de minute de alergare la 5 mph, de calorii în 45 de minute de alergare la 6 mph și de calorii într-o alergare de 45 de minute la 7 mph. Acest exercițiu este unul dintre cele mai rapide moduri prin care puteți arde calorii pentru ardeți fundul grăsimii pierde în greutate.

ardeți fundul grăsimii motive pentru pierderea în greutate la 50

Prin comparație, o persoană de de kilograme arde doar de calorii în timpul unei plimbări de 45 de minute la 4 mph. Ținându-ți fundul Mulți oameni folosesc exerciții aerobice, cum ar fi alergarea, pentru a-și arde grăsimea corporală.

Cum arde grăsime din corpul meu

Cu toate acestea, dacă vă place să alergați, dar nu doriți să pierdeți forma rotundă a fundului, o serie de exerciții ardeți fundul grăsimii antrenament de forță vă pot ajuta să vă dezvoltați glutele.

Exercițiile de antrenament cu greutăți care vă dezvoltă fesierii includ greutatea cu bara, ghemuitul cu bile și aruncarea cu bara. Puteți efectua exerciții de antrenament de forță de două sau mai multe ori pe săptămână, dar trebuie să lucrați întotdeauna fiecare dintre grupurile dvs.