Căi de a pierde grăsime corporală

Ardeți grăsime, Comentarii

Conținutul

    Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen?

    zona hr pentru pierderea în greutate sănătate prima pierdere în greutate san bernardino

    Pentru antrenament cei mai mulți se focusează pe exerciții izolate sau cardio clasic ca alergarea pe bandă, însă surpriza este că nu acestea sunt cele care te ajută să pierzi țesutul adipos de pe peretele abdominal. Secretul este să mențineți arderea grăsimilor post-antrenament să obțineți efectul afterburn ardeți grăsime ardeți grăsime referă la capacitatea organismului de a menține un consum energetic ridicat după încheierea unui antrenament.

    pierderea în greutate și simptomele de oboseală voi pierde în greutate cu plexus

    Cu cât antrenamentul este mai intens, cu atât efectul este puternic. Prin urmare cel mai eficiente antrenamente pentru arderea ardeți grăsime sunt cele de tip cardio, scurte, intense, cum e cel de tip HIIT High Intensity Interval Training. HIIT este o formă de antrenament în intervale, care combină în general secțiuni scurte de exerciții intense, cu faze scurte de repaus sau exerciții de intensitate mai mică.

    modelul corpului pierderea de grăsimi 40 de ani pierdere în greutate

    Dupa terminarea unui antrenament HIIT, corpul va continua sa ardă grasime, spre deosebire de un antrenament normal, în care corpul arde grăsime doar atunci cand depui efort. Acest proces este cunoscut sub denumirea de Afterburn Effect sau EPOC Excess Post-exercise Oxygen Consumption și se referă la creșterea metabolismului rata de ardere ardeți grăsime caloriilor după încheierea unei sesiuni de exerciții. De exemplu, poți face un antrenament de doar 10 minute constând în 30 de secunde de sprinturi și 30 de secunde alergare ușoară, repetate continuu; va fi mai eficient decât de ardeți grăsime grăsime de jogging.

    greutatea pierde într- adevăr 64 pierdeți în greutate

    De asemenea, durata antrenamentului este mai puțin importantă în comparație cu intensitatea acestuia. Recomandarea nu este însă să renunți la sesiunile cardio, ci să îmbini cele două tipuri de mișcare.

    cum să pierdeți rutina coapsei mindset shift pentru a pierde în greutate

    Iar mixul ideal este un antrenament intens, de durată medie, care combină intervalele cardio cu exerciții cu greutăți.