Modalități de a pierde grăsimea umărului, Slăbește vitaminix

Cum de a îndepărta umărul și grăsimea brațului

  1. Cum să pierdeți grăsimea din spate Modalități de a pierde grăsimea umărului Cum să elimini grăsimea din brațe și axile.

Alimente de evitat Nu întoarceți spatele grăsimii din spate! Deoarece acele pliuri din spate căzute sunt asociate cu rezistența la insulină, testosteron ridicat și toleranță scăzută la carbohidrați. Pentru a fi specific, dacă aveți grăsime din spate, sunteți expus riscului de diabet, PCO și infertilitate.

Cele mai bune 15 exerciții pentru a reduce grăsimea la spate pentru femei

Pentru a scăpa de grăsimea din spate, trebuie să mâncați sănătos și să exersați mușchii spatelui. Acești mușchi - laturile, capcanele, coloanele erectoare, romboizi etc. Iată 15 exerciții și o listă de alimente de mâncat și de evitat să scapi de grăsimea din spate. Citiți mai departe. Obțineți o încălzire solidă de 10 minute pentru a vă pregăti corpul pentru explozia de antrenament. Iată ce ar trebui să faci. Înclinări ale capului - 1 set de 10 repetări Întoarcerea gâtului - 1 set de 10 repetări Cercuri de braț - 1 set de 10 repetări Cercuri de încheietura mâinii - 1 set de 10 repetări Cercuri de umăr - 1 set de 10 repetări Cercuri de talie - 1 set de 10 repetări Lunges laterale - 1 set de 10 repetări Creșteri de vițel - 2 seturi de 10 repetări Jacks jumping - 2 seturi de 20 de repetări Spot jogging - 3 minute Răsucire în partea superioară a corpului - 1 set de 10 repetări Atingere alternativă în picioare - 1 set de 15 repetări Crunch-uri laterale în picioare - 1 set de 10 repetări Cercurile gleznei - 1 set de 10 repetări Acum, sunteți gata pentru exercițiile de spate.

Îndoit peste rând Țintă - Lats, romboizi, delturi din spate, capcane și biceps. Cum se face Bent Over Row Ține o ganteră în fiecare mână și stai drept cu picioarele apropiate.

Îndoiți-vă înainte, împingeți șoldurile înapoi, astfel încât coloana vertebrală să rămână lungă, flectați puțin genunchii, rulați umerii înapoi, deschideți pieptul și priviți drept înainte.

Tratamentul unei leziuni la umăr după cădere - simptome și ameliorarea adecvată a durerii

Aceasta este poziția ta de plecare. Ținând nucleul angajat, flectați coatele și ondulați parțial brațele.

  • Grăsime pe brațul de sub piele: cum să scapi rapid, îndepărtarea - Ciroză
  • Orice aruncare de minge, rachetă care lovește mingea, un exercițiu ponderat pentru a dezvolta mușchii sau o cădere în timpul luptei poate duce la un umăr învinețit care necesită tratament.
  • Modalități de a pierde grăsimea umărului, Slăbește vitaminix
  • Cea mai bună metodă de a pierde în greutate permanent

Simultan, trageți brațele înapoi până când coatele ajung chiar în spatele umerilor. Aduceți brațele înapoi în poziția de plecare. Seturi și repetări - 2 seturi de 10 repetări Bacsis - Nu rotunjiți umerii și nu vă aplecați.

Pierde grăsime deasupra cotului

Rulați umerii înapoi și apoi faceți acest exercițiu pentru a viza mușchii spatelui. Un braț cu gantere Shutterstock Țintă - Lats, romboizi, erector spinae, capcane inferioare, manșete rotative, omoplați, biceps și miez.

БОЛИТ ПЛЕЧО? Сегодня я вам расскажу одну тайну. Mu Yuchun.

Cum să faci un braț Dumbbell Row Așezați genunchiul drept pe o bancă plană, iar mâna dreaptă pe bancă. Păstrați palma plată, coloana vertebrală în linie cu fesele, piciorul stâng puțin mai lat decât lățimea umerilor și genunchiul stâng îndoit puțin.

Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor

Ridică gantera cu mâna stângă. Țineți mâna stângă întinsă în jos și slăbiți-vă gâtul. Păstrați umerii cum de a îndepărta umărul și grăsimea brațului pierde în greutate norwich, priviți în jos și mențineți nucleul angajat.

Aceasta este poziția de plecare.

cum de a îndepărta umărul și grăsimea brațului pierdere de grăsime cape cod

Flexați cotul stâng și trageți gantera în sus până aproape că ajunge la axilă. Încet, coboară mâna în poziția inițială. După ce ați terminat un set, faceți același lucru cu mâna dreaptă.

cum de a îndepărta umărul și grăsimea brațului cum să pierdeți în greutate fără a încerca

Seturi și repetări - 2 seturi de 10 repetări Bacsis - Păstrați coloana vertebrală într-o poziție neutră și piciorul plat pe sol. Îndoit peste spatele Delt ridică Youtube Țintă - Lats și deltoizi posterioare. Îndoiți-vă împingând ușor șoldurile, întindeți mâinile în fața dvs.

Modalități de a pierde grăsimea umărului

Împingeți pieptul înainte și mențineți nucleul angajat. Îndoiți ușor coatele și trageți-vă brațele înapoi până când coatele sunt îndreptate spre tavan.

  • Cum să scapi de grăsimea laterală - eduCum, Pierde grăsime deasupra cotului
  • Cum vă puteți îndepărta burta și părțile laterale într-o săptămână?
  • Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor
  • Trucuri pentru a pierde grăsimea interioară a coapsei

Încet, aduceți brațele înapoi la poziția inițială. Seturi și cum de a îndepărta umărul și grăsimea brațului - 2 seturi de 15 repetări Bacsis - Mențineți coloana vertebrală în poziție neutră. Dispozitiv lat de prindere lat Shutterstock Țintă - Lats, mușchii teres, trapez, romboizi, infraspinatus, mușchi serratus, umeri și biceps.

Cum să faceți latitudinea cu prindere lată Prindeți partea îndoită a barei largi deasupra capului atașată la scripete pe mașina de derulare laterală. Trageți-l în jos și așezați-vă cu fața spre mașină, cu genunchii sub tampoane, coloana dreaptă, pieptul afară, umerii înapoi, miezul cuplat și picioarele plate pe pământ. Înclinați-vă ușor înapoi și trageți tija în jos cu coatele flectând și mișcându-vă mai întâi în jos și apoi înapoi până când tija aproape vă atinge pieptul superior.

cum de a îndepărta umărul și grăsimea brațului 2 săptămâni 20 pierdere în greutate

Eliberați tija încet până când mâinile dvs.