AVANTAJELE ALERGĂRII SPRINT PENTRU A PIERDE îN GREUTATE - SĂNĂTATE -

Cum de a pierde sprintul în greutate

Fugi ca vântul

Beneficiile sprintului sunt echivalente cu ciclismul sau traseul pe distanțe lungi care poate arde grăsimea corporală. Sprint-ul este o modalitate pentru cei care vor să-și piardă grăsimea în organism. Acest lucru poate fi văzut cum de a pierde sprintul în greutate sportivii de sprint, care în general au un corp slab, atât de mulți oameni încearcă să facă acest exercițiu pentru a pierde în greutate.

How To Get Abs Fast(Even If You're Lazy and Need to lose 20 lbs)

Excelența în Sprint Running Iată câteva dintre avantajele sprintului pe care le puteți obține: Sprint rulează trenul aproape toate părțile corpului, inclusiv fese, șolduri, hamstrings, quads, viței și stomac. În plus față de arderea grăsimilor, executarea unui sprint este, de asemenea, benefică pentru creșterea ratei metabolice a organismului pentru câteva zile după ce acest exercițiu se face.

Blog despre culturism

Efectul post-exercițiu de consum de oxigen EPOC sau efectul post-exercițiu menține calorii arzătoare chiar și după ce exercițiul este complet. Pentru cei care nu doresc să ridice greutăți pentru a strânge mușchii, sprintul poate fi alternativa potrivită pentru a obține beneficii similare.

Sprint-ul rulează relativ ușor, pentru că este nevoie doar de un teren plat și nu alunecos pentru a rula distanțe scurte.

cum de a pierde sprintul în greutate

Sprintenii Sprint vor fi obișnuiți să gestioneze adrenalina, respirația, forța musculară și capacitatea de respirație anaerobă în organism. În această alergare, nu trebuie să alergi la viteză maximă ca un atlet.

Avantajele sprintului sunt aceleași cu ciclismul sau alergarea pe distanțe lungi care poate arde grăsimea corporală.

Pentru a arde mai multe calorii, sprintul poate fi combinat cu alte exerciții cardio. Sprint Running Guide pentru începători Dacă doriți să încercați să faceți acest exercițiu, luați în considerare următoarele linii directoare, astfel încât să beneficiați în mod optim de un sprint: Înainte de a începe un sprint, încălziți-l cu exerciții de lumină timp de cinci până la zece minute. Dacă simțiți un mușchi sau o articulație rigidă sau dureroasă, reduceți intensitatea sau viteza.

Excelență Sprint Running

Apoi continuați reîncălzirea. Apoi, încetiniți timp de două minute continuând să vă mișcați.

cum de a pierde sprintul în greutate

Puteti face jogging sau plimbare, in functie de starea dumneavoastra de fitness. Apoi, reduceți intensitatea și odihniți în timp ce vă mișcați încet timp de două minute.

cum de a pierde sprintul în greutate

Apoi, reduceți intensitatea și odihniți din nou, în timp ce continuați să vă deplasați timp de două până la patru minute. Repetați întreaga serie de sprinteze de patru până la opt ori, în funcție de starea fizică și rezistența. Pentru începători, puteți face un sprint alergând lent în funcție de abilitățile dumneavoastră.

cum de a pierde sprintul în greutate

Efectuați acest exercițiu de șase ori în două săptămâni pentru a obține beneficiul maxim al sprintării.