Cum să arzi grăsime subcutanată?

Cum pot pierde grăsimea subcutanată

Burgeri Cum să pierzi grăsimea subcutanată Grăsimea subcutanată se află chiar sub piele cum pot pierde grăsimea subcutanată hipodermă. De fapt, este oarecum benefic organismului, deoarece asigură căptușeala pielii și nu prezintă aceleași riscuri pentru sănătate ca grăsimea viscerală, care se înfășoară în jurul organelor. Cu toate acestea, dacă sunteți supraponderal, pierderea grăsimii subcutanate cu siguranță nu va strica, dar rețineți că este imposibil să pierdeți doar grăsime subcutanata.

În schimb, veți lucra la eliminarea grăsimii viscerale în același timp. Pași Metodă unu din 3: Mai activ unu start exercitarea cel puțin 30 de minute 5 zile pe săptămână.

17 modalități de a pierde grăsimea rapid

Faceți cel puțin de minute de exerciții aerobice de intensitate moderată, cum ar fi mersul rapid, în fiecare săptămână. Dacă aveți tendința de a obține antrenamente de intensitate ridicată, cum ar fi alergarea sau înotul, este în regulă să faceți 75 de minute în total pe săptămână.

Încercați lucruri precum înotul, joggingul, alergarea, baschetul, ciclismul sau tenisul, doar pentru a numi câteva. Exercitiile fizice nu numai ca te vor ajuta sa slabesti, ci si sa iti imbunatateasca sanatatea inimii. Cu acest tip de antrenament, mergi cât de tare poți timp de 20 până la 90 de secunde, apoi te odihnești pentru o perioadă scurtă. Vă poate ajuta să pierdeți în greutate, deoarece vă revigorează metabolismul până la o zi. Este ușor să încorporezi HIIT în antrenamentele tale.

Trebuie doar să lucrați la un raport de la exercițiu la perioada de cum pot pierde grăsimea subcutanată. Adică, te duci cât de tare poți pentru o anumită perioadă de timp și apoi te odihnești pentru dublu. De exemplu, dacă mergeți cu bicicleta, mergeți cu bicicleta cât de tare puteți timp de 30 de secunde, apoi coborâți timp de 60 de secunde. Repetați acest proces pe tot parcursul antrenamentului. Antrenamentul de forță folosește rezistență pentru a vă crește masa cum pot pierde grăsimea subcutanată.

Cum sa scapi de grasimea subcutanata

Vă puteți folosi greutatea corporală ca rezistență în exerciții precum genuflexiunilunges, stand-up-uri și flotări. De asemenea, puteți folosi greutăți pentru rezistență în exerciții precum prese de bancăapasă pe umeri și deadlifts.

Începeți întotdeauna cu greutăți mici și ridicați-vă. De exemplu, ca începător, ați putea începe cu gantere care sunt de 5 kg 2,3 kg fiecare. Adăugarea de mușchi vă va ajuta corpul să pară mai definit, chiar dacă nu pierdeți multă grăsime subcutanată. Mușchiul cântărește cum pot pierde grăsimea subcutanată mult decât grăsimea, deci, dacă doar vă judecați sănătatea în funcție de greutate, s-ar putea să păreați că nu vă simțiți sănătos, chiar dacă pierdeți grăsime și câștigați mușchi.

Nu trebuie să te duci la sală pentru a fi mai activ. Poți arde multe calorii doar schimbând câteva lucruri în ziua ta. De exemplu, încercați să luați scările sau să parcați mai departe în parcarea de la magazinul alimentar. În loc să faceți o pauză de cafea la locul de muncă, faceți o plimbare rapidă prin clădire. Încercați să mergeți cu bicicleta sau să mergeți la locul de muncă în loc să vă luați mașina. Dacă te distrezi să faci ceva, este mai probabil să o faci în continuare!

Alegeți lucruri care vă fac plăcere, care vă fac să vă mișcați, cum ar fi grădinăritul, dansul în sufragerie după muzica preferată sau o plimbare prin parc în primăvară.

Cum să arzi grăsime subcutanată?

Dacă ai copii, încearcă să te joci cu ei. Lansați un meci de fotbal, săriți pe trambulină sau jucați eticheta. Dacă cineva te ține responsabil, te va motiva să te miști. Obțineți un prieten de mers pe jos sau de înot, de exemplu.

Alternativ, încercați să vă alăturați unei ligi de sport pentru adulți. Ai putea juca fotbal, softball sau volei. Un câine poate de asemenea să facă un bun tovarăș de exerciții. Dacă îi place să meargă la plimbări, nu te lasă să uiți seara!

cum pot pierde grăsimea subcutanată

Publicitate Metodă 2 din 3: Reducerea aportului caloric unu Urmăriți-vă caloriile pe hârtie sau cu o aplicație alimentară. Urmărirea caloriilor poate fi puțin obositoare, dar vă poate ajuta și să vă dați seama când faceți alegeri care nu sunt la fel de sănătoase.

Aplicațiile alimentare vă ușurează puțin, deoarece puteți căuta alimentele pe care le consumați chiar pe telefon și le puteți adăuga în jurnalul alimentar. Aflați câte calorii consumați în mod obișnuit într-o zi și încercați să le reduceți cu până la de calorii pentru a începe.

17 modalități de a pierde grăsimea rapid - Ceai

Discutați întotdeauna cu un medic înainte de a vă schimba dieta. Vă pot ajuta să decideți cel mai bun mod cum pot pierde grăsimea subcutanată a reduce caloriile și câte trebuie să tăiați. De cum pot pierde grăsimea subcutanată, oamenii tind să subestimeze câte calorii consumă. De aceea este important să măsurăm.

Cum sa scapi de grasimea subcutanata

Căutați dimensiunea de servire pentru un anumit aliment în aplicația dvs. Chiar și un pic în plus poate adăuga mai multe calorii decât v-ați aștepta.

Dacă este un aliment ambalat, puteți verifica, de asemenea, eticheta nutrițională pentru a găsi dimensiunea porției. De exemplu, chiar și o cantitate mică de cereale sau granola poate adăuga de calorii.

Aflați dimensiunile obișnuite ale porțiunilor pentru ao ușura.

cum pot pierde grăsimea subcutanată

De exemplu, o porție de carne este de aproximativ dimensiunea unui pachet de cărți. O porție de brânză este de 4 zaruri, în timp ce o porție de majoritatea cerealelor este de aproximativ dimensiunea unui baseball.

Pentru tăiței și orez, urmăriți o porțiune de aproximativ dimensiunea pumnului. Este posibil să nu vă dați seama că consumați un număr semnificativ de calorii prin băuturi.

Modalități de a pierde grăsimea viscerală

Începeți să măsurați ce beți pentru a vedea cât beți. În mod similar, băuturile fanteziste cu cafea pot împacheta mai mult un pumn caloric decât v-ați aștepta.

Este mai bine să-ți mănânci mâncarea, nu să o bei, așa că încearcă să eviți smoothie-urile. Nu trebuie să tăiați cu totul băuturile zaharoase. Cu toate acestea, asigurați-vă că le beți în cantități mici.

cum pot pierde grăsimea subcutanată

Pentru alte opțiuni, încercați apă spumantă aromată, neîndulcită, sifon club sau apă de la robinet cu fructe adăugate pentru aromă sau ceai sau cafea neindulcite. Nu trebuie să renunțați la toate deliciile, dar vă poate ajuta să tăiați lucrurile aici și acolo.

De exemplu, dacă aveți suc mma pierdere în greutate înainte și după, un prăjitură la prânz și sifon la cină, încercați să tăiați cel puțin unul dintre cele din ziua dvs. Vă poate ajuta să schimbați articolul cu altceva. De exemplu, în loc de suc, încercați un ceai de plante fructate dimineața.

cum pot pierde grăsimea subcutanată

În loc de o prăjitură după masă, mâncați niște fructe sau mestecați gumă pentru a vă satisface dintele dulce. Ai putea avea chiar și o mică bucată de ciocolată neagră. Alimentele precum orezul alb, pâinea albă și pastele albe conțin toate o mulțime de carbohidrați rafinați.

Cum poate pierde grăsime, Cum se poate pierde rapid in greutate Depozitele de grasime nu sunt fixe

Când mănânci carbohidrați rafinați, corpul tău de obicei nu poate arde toată energia și o stochează ca grăsime. Cerealele integrale precum pâinea integrală și orezul brun sunt mult mai bune. Când mâncați afară, porțiile tind să fie mari și este posibil să mâncați în exces. Încercați să împărțiți ceva cu un prieten sau un membru al familiei, astfel încât să nu consumați prea mult.

În plus, reduceți costurile! Puteți, de asemenea, să vă împărțiți masa în jumătate chiar atunci când iese. Puneți o jumătate într-un recipient pentru mâncare pentru a lua acasă cu voi. Optează pentru o placă mai mică atunci când este posibil.