Cum să eliminați burta grăsime: 6 metode dovedite

Cum să pierdeți grăsimea abdomenului. Modalități de a pierde grăsimea inferioară a abdomenului | Sfaturi | June

Conținutul

    De fapt, faptul că are multe grăsimi în zona abdominală este puternic legat de boli precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă. Din acest motiv, pierderea grăsimii din burtă are beneficii masive pentru sănătatea ta și te poate ajuta să trăiești mai mult.

    Obțineți motivația Exerseaza mai mult Nu există nici o îndoială că orice exercițiu este bun pentru dvs. Într-un studiu, cercetătorii au măsurat grăsimea abdominală la persoanele implicate în cantități diferite de exerciții fizice. Măsuri de precauție Vestea pe care trebuie să o antrenezi mai mult și mai greu pentru a scăpa de grăsime din burtă probabil că nu este cea mai bună veste pe care ai primit-o recent, mai ales că mulți dintre noi se luptă să obțină chiar și cantitatea minimă de exercițiu cum să pierdeți grăsimea abdomenului - ceva în jur de 30 de minute de moderată activitate pe zi.

    pierdere de grăsime mensxp

    În plus, nu toți suntem echipați, fizic sau mental, pentru exerciții de mare intensitate, adesea cu un impact ridicat. Deci, ce faci daca vrei sa-ti reduci grasimea buricului, dar nu esti pregatit sa te inregistrezi cu ore de exercitii intense?

    urgează pierderea în greutate de surfing

    Începeți unde vă aflați și construiți de acolo. Nimeni nu începe să facă exerciții de intensitate ridicată.

    Iu sănătate pierdere în greutate lafayette în 1 supliment de vânzare pentru pierderea în greutate Acasă Eșarfe Cum să scapi de grăsimea laterală într-o săptămână. Cum să îndepărtați burta: reguli de bază, sfaturi, caracteristici și exerciții.

    Este nevoie de timp pentru a construi forța, condiționarea și rezistența. Începeți cu ceea ce puteți trata și construi de acolo. Cum să vă construiți timpul și intensitatea exercițiilor Adăugați timp la antrenamente - dacă sunteți începător, concentrați-vă asupra duratei antrenamentelor.

    Articole recomandate Grăsimea inferioară a abdomenului este o problemă globală de sănătate. Grăsimea viscerală este legată de rezistența la insulină, care este un precursor al diabetului 2. De asemenea, poate afecta sensibilitatea la insulină în ficat și țesutul muscular 3. Acest lucru crește șansele de boli metabolice.

    Lucrați într-un ritm moderat și creșteți durata antrenamentului în fiecare săptămână cu cinci până la 10 minute până când puteți antrena continuu timp de 30 de minute. Încercați acest antrenament pentru începători Interval 2 pentru o idee despre cum funcționează acest lucru. Creșterea frecvenței - Adăugați o zi de cardio după ce ați făcut exerciții timp de aproximativ două până la trei săptămâni.

    pierdere în greutate dr victorville ca

    Împărțiți antrenamentele - Nu uitați, puteți împărți antrenamentele în timp ce obțineți aceleași beneficii ca și antrenamentele continue. Interval de formare Intervalul de antrenament este excelent pentru arderea caloriilor și a rezistenței la clădiri, dar este, de asemenea, o modalitate foarte bună de a viza mai multe grăsimi abdominale. Într-un studiu, cercetătorii au comparat antrenamentele cu exerciții de echilibru și au descoperit că exerciții fizice au pierdut mai mult grăsime abdominală atunci când fac o antrenament de intervale.

    Asta nu inseamna ca exercitiile de echilibru nu sunt importante sau ca trebuie sa faceti o antrenament la interval tot timpul.

    dr lee pierdere de grăsime

    Cu toate acestea, adăugarea de intervale la rutina dvs. Incepe acum Încercați aceste idei pentru a adăuga intervale la rutina dvs. Lucrați la fel de mult cât poți, cât timp poți în jur de 30 de secunde sau mai multîncetini și recupera complet înainte de a intra în intervalul următor.

    cele mai bune stive de pierdere a grăsimilor

    Cum să pierdeți grăsimea abdomenului un minut de mers pe jos cu 30 de secunde de sprint sau urcă deal. Repetați timp de 20 de minute sau mai mult. Încercați antrenamentele Cardio Coach sau alte antrenamente în intervalul de timp MP3.

    Seria Cardio Coach este o singură opțiune pentru folosirea playerului dvs.

    MP3 pentru antrenamente intermediare. Alegeți dintre skippingul pierde în greutate rapid antrenamente de intervale:.

    pierde greutatea rapida talie