Înțelegeți cât de important este somnul pentru pierderea în greutate.

Dormi mai mult pierderea mai multă grăsime, Cum funcționează dieta cu lapte pentru scăderea în greutate?

Dormi mai mult pentru un fizic mai definit! De multe ori, nu este suficient să te concentrezi doar asupra dietei și asupra antrenamentelor. Oamenii au tendința de a forța prea tare după ce prind microbul exercițiilor fizice: mulți se antrenează de vreo 6 ori pe săptămână, ceea ce este foarte mult pentru cei care fac antrenamente ca hobby, în special dacă își doresc să obțină definire musculară.

Mănâncă brânză de vaci. Shutterstock Evitarea completă a alimentelor înainte de culcare poate fi de fapt rău pentru obiectivele de slăbire.

dormi mai mult pierderea mai multă grăsime pierdere în greutate de 42 de zile

În primul rând, a merge la culcare cu o burtă zgomotos face ca adormirea să fie dificilă. În al doilea rând, persoanele care se trezesc senzație de foame sunt mult mai susceptibile de a porni la un mic dejun mare.

Pierderea de grăsime somn

Aveți puțină brânză de vaci înainte de culcare. Shutterstock Făcând același lucru în fiecare seară, cu cel puțin o oră înainte de culcare, programezi de fapt declanșatoarele de somn. Acești factori declanșatori pot include scrierea în jurnalul de somn, o gustare cu brânză de vaci sau orice alt articol din această listă. De-a lungul timpului, creierul tău va începe să asocieze aceste lucruri cu ora de culcare și te va urmări rapid în somnul care arde grăsimile.

Ceea ce tindem să uităm...

Shutterstock Postul de noapte - alias închiderea devreme a bucătăriei - vă poate ajuta să pierdeți mai mult în greutate, chiar dacă mâncați mai multe alimente pe tot parcursul zilei, potrivit unui studiu din jurnal Metabolismul celular. Cercetătorii au pus grupuri de șoareci pe o dietă bogată în grăsimi și bogată în calorii timp de de zile.

Jumătate dintre ei au fost lăsați să ciugulească pe tot parcursul nopții și al zilei pe o dietă sănătoasă și controlată, în timp ce ceilalți au avut acces la alimente doar opt ore, dar au putut mânca orice doreau. Rezultatul interdicției alimentare de 16 ore? Șoarecii care au postit au rămas slabi, în timp ce șoarecii care au urmărit în jurul valorii de ceas au devenit obezi - chiar dacă ambele grupuri au consumat aceeași cantitate de calorii!

Shutterstock Antrenamentul înainte de somn poate ajuta cu adevărat la optimizarea greutății pe care o pierdeți în timpul somnului. Potrivit unui jurnal publicat în Jurnalul internațional de nutriție dormi mai mult pierderea mai multă grăsimesubiecții care au efectuat exerciții de rezistență s-au bucurat de o rată metabolică mai mare de odihnă pentru o medie de 16 ore după antrenament.

Supraalimentarea și încetinirea metabolismului

Dacă lucrați de obicei la prima oră dimineața, pierderea în greutate a somnului nu va fi afectată de acea creștere metabolism. Du-te mare, du-te acasă, apoi intră în pat. Shutterstock Nu este nimic mai frustrant decât să te uiți la ceas toată noaptea și să te înjuri pentru că nu ai reușit să pleci la 1 dimineața, la 2 dimineața pierdere în greutate oase sănătoase, din nou, la 3 dimineața.

Cu siguranță nu ajută lucrurile. Liniștește-te de faptul că simpla relaxare a minții și a corpului te va ajuta să te întineri în locul somnului onest până la bunătate.

Odată ce nu sunteți atât de încântați de incapacitatea dvs.

De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate

Shutterstock Dacă nu ajungeți nicăieri după 20 de minute de relaxare, ridicați-vă din pat, părăsiți dormitorul și faceți ceva liniștit și nestimulant. Încercați să citiți o carte sau să răsfoiți un catalog.

dormi mai mult pierderea mai multă grăsime pierdere în greutate cda idaho

Shutterstock Având o shake proteic înainte de a lovi sacul, poate crește metabolismul, potrivit unuia Studiul Universității de Stat din Florida. Cercetătorii au descoperit că bărbații care au dormi mai mult pierderea mai multă grăsime gustări bune seara, care includeau 30 de grame de zer sau de cazeină, au avut o rată metabolică mai mare de repaus în dimineața următoare decât atunci când nu mănâncă nimic.

Proteinele sunt mai termogene decât carbohidrații sau grăsimile, ceea ce înseamnă că corpul tău arde mai multe calorii digerându-l.

Poate că rigamarola de a te îmbrăca și de a merge la sală după lăsarea întunericului nu este pentru tine și asta este de înțeles.

  1. Iată rutina dvs.
  2. Cele mai bune tehnici pentru a dormi mai puțin și a avea mai multă energie Postat pe 28 iunie Articol actualizat la 16 februarie Cu cât mai multe ore petrecute în pat, cu atât mai bine, nu?
  3. Arzător de grăsime SlimJOY NightBurn + Ghid de Slăbire
  4. Pierde grăsimea piciorului în 1 săptămână
  5. 26 de lucruri înainte de culcare pentru a slăbi - Pierdere În Greutate
  6. Dormi mai puțin și ai mai mult; Optimizarea energiei
  7. De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate - panavaida.
  8. Dormi mai mult pentru un fizic mai definit!

Dar asta nu înseamnă că nu vă puteți folosi greutatea corporală pentru un antrenament rapid înainte de culcare. Conform Combate grăsimea autor Jeff Andersonexercițiile de greutate corporală vizează mușchii într-un mod unic datorită efectului de combatere a gravitației.

Hormonii care influențează apetitul

Exemplele acestor exerciții includ flotări, fluturări, scufundări și genuflexiuni cu greutate corporală.

Shutterstock Gândurile la o zi încărcată care vă vâjâie în jurul capului nu vă vor ajuta să ajungeți în starea potrivită pentru o schimbare de somn relaxantă de 8 ore. Încercați să scrieți tot ce trebuie să faceți a doua zi.

Home » Stiinta » De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate Ioana Matei Totuși, somnul este un factor adesea neglijat, iar acesta joacă un rol foarte important. Durata recomandată de somn pentru adulți este între șapte și nouă ore pe noapte, însă mulți oameni dorm mult mai puțin de atât. O orhidee sălbatică a înflorit în Parcul Natural Putna Vrancea Cercetările au arătat că mai puține ore de somn decât cele recomandate sunt asociate cu o grăsime corporală mai mare, risc crescut de obezitate și pot influența cât de ușor o persoană poate pierde în greutate în timpul unei diete bazate pe deficit de calorii.

Vă poate face viața să pară mai ușor de gestionat. Adăugarea unor astfel de activități la rutina de dinainte de culcare vă poate ajuta să ardeți grăsimea din burtă.

Beți o ceașcă de ceai.

Puncte bonus dacă puteți face un pic de antrenament de rezistență imediat înainte de sesiunea cardio târzie. Studiile arată că cardio-ul este mai eficient dacă îl faci imediat după exerciții de haltere sau de greutate corporală.

dormi mai mult pierderea mai multă grăsime r pierderea în greutate

Shutterstock Un nou studiu frapant publicat în jurnal Diabet sugerează că pur și simplu sablarea aparatului de aer condiționat sau scăderea căldurii în timpul iernii ne pot ajuta să atacăm grăsimea abdominală în timp ce dormim. Temperaturile mai scăzute sporesc în mod subtil eficiența depozitelor noastre de grăsime brună - grăsimile vă mențin calde, ajutându-vă să ardeți grăsimea stocată în burtă.