de lire pierdute: uita de proaspete 15 - Nick Lost the Freshman 40! - Nutriție

Freshman 15 pierdere în greutate

Este posibil să fi auzit despre această infamă creștere în greutate de 15 kilograme de la prietenii tăi, mass-media, poate chiar o clasă de nutriție la școală. Este timpul să stabilim recordul și să nu mai perpetuăm acest mit. Primul an 15 nu este real.

Calorii din alcool

Este fakenews. Sezonul de absolvire click-momeală. Iată ce trebuie să știți: Primul an de facultate este un moment obișnuit pentru schimbarea greutății Este adevărat că unii bărbați și femei tineri câștigă în greutate în primul an. Studiile sugerează, de asemenea, că creșterea în greutate nu este într-adevăr o creștere în primul an, ci o acumulare lentă de greutate în timpul experienței colegiului și după absolvire.

Pierdeți-l pe "Freshman 15" cu & HerCampus! - Alimente

În cele din urmă, riscul de creștere în greutate pare mai mare la bărbați decât la femei. De multe ori nu se discută faptul că același stres și așteptări care pot face ca o persoană să câștige în greutate, poate declanșa efectul opus la alții.

freshman 15 pierdere în greutate

De fapt, 15 la sută dintre studenți pierde în greutate în primul an. Acest moment se corelează cu comportamentele culinare dezordonate de vârf la de ani de viață. Dietele stricte și freshman 15 pierdere în greutate alimentare nesănătoase pot duce la pierderea în greutate semnificativă, nesănătoasă.

Freshman 15 pierdere în greutate păcate, un procent semnificativ dintre persoanele care fac dietă la colegiul obișnuit vor dezvolta o tulburare alimentară completă.

Video: Majoritatea vă pierdeți simțul măsurii - Părintele Calistrat 2021, Iunie

Aceste studii contează pentru că ne ajută să reîncadrăm ceea ce este normal. Pe măsură ce ne îndreptăm spre facultate, este important să știm care este de fapt greutatea noastră sănătoasă pe termen lung. Din acea gamă de greutate țintă, este mai ușor să apreciem fluctuațiile naturale de greutate care apar ca parte a experienței noastre de viață și să alegem mijloace sănătoase de pierdere în greutate sau de creștere dacă observăm o schimbare semnificativă a obiectivului nostru țintă.

Dacă te îngrași, nu este doar berea Deși este ușor să dai degetul băuturilor alcoolice bogate în calorii, consumul moderat de alcool în facultate nu este asociat cu creșterea în greutate. Notă importantă: consumul de alcool în facultate este asociat cu alte probleme semnificative. Înainte de a alege să beți, citiți riscurile. Este adevărat că multe băuturi alcoolice sunt bogate în calorii; dar la fel sunt și băuturile răcoritoare, sucurile și băuturile elegante de cafea.

Creșterea freshman 15 pierdere în greutate greutate poate proveni din consumul de prea multe calorii, indiferent de ce tip de băutură ar putea fi.

freshman 15 pierdere în greutate

Mai multe din Parent Toolkit: How to Let Go În plus față de caloriile lichide simple, cercetătorii au sugerat multe alte motive pentru creșterea în greutate a colegiului. Lipsa supravegherii părinților asupra alegerilor alimentare; alimente ieftine, bogate în calorii, datorită unui buget limitat; masa târzie noaptea; îndepărtarea de atletismul de rutină; efectele secundare ale drogurilor și alcoolului munchies, mahmureală ; disponibilitate de alimente ieftine; alimente de cafenea de colegiu de calitate scăzută; stres cronic; mai puțin somn.

Întrebări Și Răspunsuri Cu Privire La Sănătatea Ta

Pe scurt, întreaga experiență a colegiului. Amintiți-vă că o viață de mici decizii contează. Coerența și bunul simț pe termen lung sunt cele care vor contribui la succes. Unele obiceiuri sănătoase în greutate includ: Păstrarea unui program de masă de rutină.

freshman 15 pierdere în greutate

Limită nevoia de gustări. Micul dejun în fiecare zi.

Avoiding the Freshman 15

Crește-ți metabolismul. A dormi destul. Privarea de somn ne crește pofta de carbohidrați. Alegerea unei varietăți de alimente cu măsură. Farfuria ta ar trebui să fie colorată. Rămâneți activ. Nu mergeți 3 zile fără a face mișcare.

Related Content

Reducerea stresului. Modificările biochimice cauzate de stres favorizează creșterea în greutate. Urmăriți sfârșitul semestrului, unde se combină nopțile târzii, mâncarea rapidă, stresul crescut, lipsa somnului ierburi care te fac să arzi grăsime o mulțime de gustări.