În acest articol vei descoperi:

Macro- mese pentru pierderea de grăsimi

murături arde grăsime țintă rezervorul de îngrijire medicală

Pinterest Să facem față: scăderea în greutate este dificilă. Cu toate acestea, dacă credeți că susținătorii macro- mese pentru pierderea de grăsimi dieta dvs.

Macro sau IIFYM cunoscută și sub numele de" dietă flexibilă " credeți că puteți mânca ceea ce doriți și încă pierdeți în greutate fără să numărați calorii. Conform planului nutrițional IIFYM, dacă vă veți menține obiectivele macroactive zilnice, veți consuma în mod automat mai puține calorii pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate. De exemplu, carnea este încărcată cu proteine, pâinea constă în principal din carbohidrați, iar uleiul de măsline este predominant gras, iar organismul are nevoie de toate cele trei funcții pentru a funcționa.

ki pierdere în greutate bărbații pierde stilul de viață

Pierdeți greutatea stabilind-vă o țintă de câte grame de proteine, carbohidrați și grăsimi pe care le consumați pe zi, spre deosebire de cele mai multe diete tradiționale, nu trebuie să numărați calorii și, spre deosebire de dietele cu conținut scăzut de carbohidrați sau cu conținut scăzut de grăsimi, Nu îndepărtați cartofii, pastele sau slănina — teoretic, planul IIFYM vă permite să mâncați ceea ce doriți dacă se potrivește cu numărul dvs.

Cum afli cât de multe macrouri ai nevoie? Calculul macrocomenzilor necesită câteva calcule de bază.

Paleo macro raport pentru pierderea in greutate

Pasul 1: Determinați "echilibrul energetic" sau numărul de calorii pe care le ingerați și le ardeți zilnic, spune Schönfeld. Institutul National de Sanatate NIH ofera un calculator online care utilizeaza greutatea, nivelul de activitate si sexul pentru a determina cat de multe calorii consuma corpul pe zi. Site-urile Web și aplicații precum My Fitness Pal vă permit să urmăriți aportul de calorii. Pasul 2: Odată ce ai aceste numere, trebuie să concepem un aport de calorii țintă pentru a-ți atinge obiectivele de greutate.

rpg pierdere în greutate evacare pentru pierderea în greutate

Pasul 3: Dupa ce ati determinat numarul total de calorii Daca ar fi sa mancati pe zi, trebuie sa aflati cat de multe dintre caloriile zilnice ar trebui sa vina din grasimi, carbohidrati si proteine.

Unii oameni se descurcă bine cu planuri scăzute de carbohidrați, iar unii oameni se descurcă bine cu mai puțină grăsime. Totul depinde de persoană. Dacă sunteți un atlet sau în formare, dieta dvs. Și dacă vă simțiți foame tot timpul, poate fi util să subliniem grăsimile sănătoase, cum ar fi avocado și nuci.

Cât de mulți carbohidrați, grăsimi și proteine ​​ar trebui să mănânci zilnic pentru a slăbi?

De exemplu, dacă ținta dvs. Unii experți în nutriție sunt fani ai dietei de flexibilitate, deoarece nu restricționează alimentația și oferă mai multă posibilitate pentru indulgențe ocazionale. Cu alte cuvinte, dietele flexibile sunt Nu o scuză pentru a mânca ceea ce vrei. Calitatea produselor alimentare este încă importantă.

Legumele bogate în antioxidanți și fibrele pentru a lupta împotriva bolilor vor fi întotdeauna mai bine pentru tine decât jetoanele sau cookie-urile care sunt, în esență, calorii goale.

Macros Contează pentru pierderea în greutate

Consumând în mod constant cantități mari de alimente fast-food Glucurile prelucrate doar pentru că "se potrivesc cu macrocomenzile" nu sunt neapărat durabile atunci când priviți contextul general al ceea ce înseamnă să mănânci pentru sănătatea ta.

Cum macro- mese pentru pierderea de grăsimi După ce ai calculat macrocomenzile, poate fi dificil să rămâi în limitele obiectivelor zilnice de a pregăti o masă mică, conform nutriționistului înregistrat Lauren Kelly.

  • Paleo macro raport pentru pierderea in greutate |
  • Fiica mea nu va pierde în greutate
  • Pierde greutatea în 60 de zile
  • Cum se numără macrocomenzile un ghid pas cu pas
  • Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM
  • Ce este dieta macro?
  • Jennifer verifică pierderea în greutate

Planificarea alimentelor pentru dieta macro Dacă nu pregătiți deja, planificarea alimentelor poate suna extenuant, dar nu neapărat.

În loc să gătești 15 mese separate, vei găsi câteva serii de proteine, legume și boabe care pot fi pregătite în diferite culori pe parcursul săptămânii.

Plan de 1200 de calorii - Alimente de mâncat și de evitat

De exemplu, friptura de porc friptură cu broccoli poate fi servită într-o seară, amestecată cu ouă în dimineața următoare sau servită ca prăjitură de salată la prânz. Dacă doriți mese fiabile, investiți într-un crocpot unde puteți arunca carnea și legumele pentru o perioadă de timp stabilită și puteți monitoriza progresul.

  1. Dieta de de calorii - un plan de masă pentru pierderea în greutate - Ingrijirea Pielii -

O scară alimentară este necesară pentru a vă asigura că nu mâncați prea mult. Este mult prea ușor să subestimezi dimensiunile porțiunilor.

Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM

MyFitnessPal, una dintre cele mai populare aplicații pierderea magazinului de greutate urmărire a alimentelor, are mai mult de un milion de alimente în baza de date care conțin date despre calorii și macro. Deși există o versiune premium, descărcarea gratuită oferă tot ce aveți nevoie pentru a macro- mese pentru pierderea de grăsimi down macro-uri și stick la dieta ta.

Asta sună ca o mulțime de muncă, dar nu trebuie să fie. De fapt, IIFYM poate să apară mai relaxat în comparație cu dietele care elimină grupurile de alimente întregi sau necesită combinații de alimente complicate și specifice.