Somn și pierderea în greutate da, c; e legat!

Nu somnul și pierderea în greutate

De ce este somnul important pentru pierderea in greutate?

nu somnul și pierderea în greutate pierderea în greutate prin sănătatea intestinală

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Aflați cum să obțineți un somn mai bun pentru a pierde din greutate Pierderea in greutate este o batalie intalnita. Dacă nu primiți un somn bun, provocarea este mult mai mare. Nu veți avea energia să exerciți sau să preparați alimente sănătoase dacă sunteți epuizat.

nu somnul și pierderea în greutate pierderea în greutate colonială sumter sc

Deci cum dormi mai bine pentru a obține odihna esențială de care aveți nevoie? Utilizați aceste sfaturi utile pentru a dormi mai bine pe timp de noapte și subțiri mai repede. Câteva studii noi sugerează că somnul joacă un rol-cheie în capacitatea noastră de a face alegeri alimentare mai bune.

nu somnul și pierderea în greutate ce mă face să ard grăsime

Deci, dacă nu aveți voință bună și nu aveți timp să vă exercitațiprobabil că cel mai bun pariu este să învățați cum să dormi bine. Motivul se învârte în jurul unui hormon numit ghrelin. Înun studiu realizat de cercetători a constatat că, atunci când oamenii au niveluri mai ridicate de ghrelin, au fost mai multe șanse de a bea dulciuri și alimente nesănătoase.

Pierdere în greutate

Dar nu ar lua un pui de somn mai bine decât să ia o pastilă? Un alt studiu publicat în Recenzii privind obezitatea a constatat că capturarea câtorva zzz-uri ar putea fi la fel de eficace în reducerea nivelurilor de ghrelină. Cercetătorii de la Universitatea de Stat din Louisiana au descoperit că tehnicile de gestionare a stresului precum somnul și exercițiile contribuie la reducerea atât a nivelelor de ghrelin cât și a poftelor care vin împreună cu ele.

Dar cea mai puternica legatura dintre somn si consumul de alimente a aparut atunci cand cercetatorii de la St. Ei au descoperit ca atunci cand oamenii nu au dormit suficient, au dorit nu somnul și pierderea în greutate multa masa junk.

Un somn prea scurt rezultă în pierderea de masă musculară

Cum să dormi mai bine să scapi de greutate Cei mai mulți dintre noi nu ne petrecem zilele când citim jurnale științifice uscate, așa că ar fi mai ușor să luați sfaturi despre pierderea în greutate nu somnul și pierderea în greutate la un expert de fitness.

Freytag este un expert de sănătate și wellness recunoscut la nivel național, cu peste 20 de ani de experiență în industrie.

nu somnul și pierderea în greutate gary null pierde in greutate

Chris explică faptul că putem reîncărca bateria noastră umană într-una din cele trei căi: prin exercițiiprin mâncare sau prin somn. Dacă nu reușim să dormim bine, spune ea, probabil că vom alimenta prea mult.

Fresh articles

Deci, cum îmbunătățim calitatea somnului nostru? Chris oferă aceste sfaturi utile pentru a dormi mai bine, pentru a alimenta și a reîncărca. Evaluați-vă mediul. Dacă nu-ți poți permite să dormi pe deplin opt ore pe noapte, nu dispera.

  • Cercetarile demonstreaza ca lipsa somnului este asociata cu modificari negative ale metabolismului.
  • Fit body slimming wrap recenzii
  • 1 lună de rutină de pierdere a grăsimilor

Chris ne reamintește că calitatea somnului este mai importantă decât cantitatea. Sfatul ei pentru un somn mai bun include efectuarea unor schimbări simple în mediul dvs. Minimizați distragerile, cum ar fi lumina sau zgomotul de la un televizor. Nu încărcați accesoriile electronice lângă pat, deoarece acestea creează o distragere subliminală.

Cuvinte cheie de căutare

Investește într-o saltea de înaltă calitate pentru a obține cea mai bună poziție de dormit. Treci peste gustarea târzie.

Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale. Despre Este normal sa pierzi notabil in greutate dupa stresul schimbarii locului de munca, dupa un divort sau in urma pierderii unei persoane dragi. Insa, scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea fara vreun efort precum dieta sau exercitii fizice — in special, daca este semnificativa sau persistenta — semnaleaza o afectiune.

Dacă vă simțiți dornic de o gustare de noapte târzie, Chris sugerează că încercați să o săriți și să alimentați, dormind în loc. Ea explică că atunci când trupurile noastre nu se reîncarcă prin somn, căutăm energie într-o altă formă: nu somnul și pierderea în greutate Dar dacă într-adevăr aveți nevoie de o gustare mică înainte de culcare, ea recomandă să treacă tratamentul tipic de ciocolată și să consumați un carbohidrat complex cum ar fi fulgii de ovaz sau o bucată de pâine prăjită.

nu somnul și pierderea în greutate tehnici de pierdut rapid

Aceste alimente vă vor menține multumit pentru o perioadă mai lungă de timp. Respectați-vă propriile obiceiuri de somn. Lucrați în cadrul liniilor directoare pentru a vă reîncărca bateria umană.

Când bebe nu ia în greutate

Acest lucru ar putea însemna ajustarea obiceiurilor zilnice. De exemplu, unii oameni consideră că exercitarea noaptea târziu este perturbatoare pentru un somn bun.

Vești bune pentru leneși, somnul favorizează și pierderea în greutate. Deci la pernele tale !

Dar pentru alții, un antrenament dimineața devreme nu este tolerabil. Cheia, spune Chris, lucrează în stilul tău de viață pentru a găsi ce funcționează. Prin învățarea să dormi bine, puteți câștiga energia de care aveți nevoie pentru a investi în alte aspecte ale sănătății.

nu somnul și pierderea în greutate cum să pierzi grăsimea extra burtă

Și puteți afla că apetitul dvs. Cercetările cerebrale arată răspunsul neuronal specific la alimentele nesănătoase, când sunt restricționate de somn 10 iunie CE, Greenway, FL și Brantley, PJFactori de stil de viață și ghrelin: analiză critică și implicații pentru întreținerea pierderii în greutate. Obezitatea Opiniiiulie Related Content.