Pierderea în greutate și întreținerea în greutate doTERRA Smart; Sassy cu produse - Oil Mania

Pierderea în greutate și întreținerea greutății

Pagina principala De ce este mai dificilă întreținerea greutății decât pierderea în greutate? Pierderea în greutate poate fi un drum lung și accidentat, plin de gropi sub formă de pofte, stres, fluctuații hormonale și mulți alți factori care pot face ca obiectivul dvs.

Ai făcut-o!

Cele 3 modalități cele mai bune de a pierde greutatea conform științei

Acum, după ce călătoria ta de slăbit este completă, este timpul să te relaxezi și să te bucuri de noul tău fizic, corect? Poate pompează frâna. Cu toate că meritați cu siguranță să vă lăsați strălucit de realizarea voastră câștigată cu greu, sunteți, de asemenea, pe punctul de a începe o călătorie cu totul nouă.

Pentru mulți, menținerea noii lor greutăți se poate dovedi a fi chiar mai dificilă decât pierderea ei în primul rând. Deși este o rată de succes mai mare decât mitul de cinci la sută citat, înseamnă totuși că pentru aproximativ 80 la sută din oameni, greutatea revine.

  1. Cum să slabești fără să te îngrași înapoi - conform studiilor Cum să slabești fără să te îngrași înapoi - conform studiilor © Autor: Teodorescu Mihai Atunci când vine vorba de slăbit, dorința comună a oamenilor este aceea de pierdere în greutate într-un termen cât mai scurt și de prevenire a îngrășării înapoi.
  2. Pierderea în greutate și întreținerea în greutate doTERRA Smart; Sassy cu produse - Oil Mania
  3. Poate fi de mare ajutor în realizarea și menținerea unei greutăți corporale ideale și contribuie la funcționarea unui metabolism sănătos.
  4. Șase strategii pentru pierderea în greutate sănătoasă
  5. Account Options Abstract Obiectiv: Menținerea pierderii în greutate reprezintă o provocare majoră în tratamentul obezității.
  6. Problemele de luat în considerare în stabilirea unei definiții standard includ opinia experților, precedentele stabilite în studiile anterioare, sănătatea publică și aplicațiile clinice, comparabilitatea între dimensiunile corpului, eroarea de măsurare, fluctuațiile normale ale greutății și relevanța biologică.
  7. Pierderea în greutate și întreținerea cu succes. Arde grăsime la 40 de ani
  8. Cât de utile și eficiente pentru pierderea greutății de muesli: recenzii ale clienților Sport și fitness Cei care doresc să piardă în greutate au nevoieabordează procesul de scădere a greutății într-un mod complex.

În martieea și-a împărtășit experiența frustrantă cu pierderea în greutate expirată. M-am pierderea în greutate și întreținerea greutății cu fiecare lire câștigată, jurând că va fi ultima greutate pe care am câștigat-o.

Dar nimic nu am Am încercat să muncim și treptat, pe o perioadă de patru ani, totul s-a întors. Potrivit dieteticianului înregistrat Chelsey Amer, un metabolism încetinit poate fi de vină.

pierderea în greutate și întreținerea greutății

Dacă încercați să vă scufundați sub punctul respectiv, corpul dvs. Hormonii pot juca, de asemenea, un rol în redobândirea greutății.

Deci, o persoană ar trebui să mănânce dramatic mai puțin, chiar dacă corpul lor le spune că ți-e foame, pentru a combate metabolismul lor încetinit.

Pierderea în greutate și întreținerea în greutate cu produsele doTERRA Smart & Sassy

Această abordare vă poate ajuta corpul să se adapteze mai bine la toate modificările metabolice și hormonale și veți forma schimbări de comportament pe termen lung, care vor ajuta la prevenirea recâștigării greutății.

Fă-l un stil de viață, nu o dietă. Când pierdeți în greutate, este ușor să-l considerați ca un sacrificiu temporar - dar odată ce kilogramele au dispărut, se trece la o abordare mai permanentă a mâncării și a exercițiilor fizice. Monitorizează-ți greutatea. Urmărirea regulată a greutății a fost, de asemenea, unul dintre comportamentele obișnuite în rândul pierderilor de succes în pierderea în greutate din studiul de control al greutății naționale.

pierderea în greutate și întreținerea greutății

Setați un program regulat pentru pășirea pe cântar și păstrați un jurnal cu fiecare cântărire. Dacă vă aflați în derivă prea mult deasupra sau sub intervalul țintă, veți ști că este timpul să faceți ajustări la alimentație sau la exerciții fizice.

Pierderea în greutate și întreținerea greutății încetați să vă exercitați. În studiul menționat anterior al Registrului național de control al greutății, membrii care au reușit să-și mențină pierderea în greutate au continuat să se angajeze în niveluri ridicate de activitate fizică, în medie cu o oră pe zi.

Dacă ați găsit un antrenament care v-a plăcut în timpul fazei de slăbire, faceți-l parte din rutina săptămânală.

pierderea în greutate și întreținerea greutății

Poate doriți să experimentați puțin până când veți găsi lungimea și intensitatea corectă a exercițiului pentru a vă menține la greutatea actuală. Continuă-ți tiparul de alimentație sănătoasă.

Pe măsură ce vă apropiați de sfârșitul călătoriei de slăbire, ați putea fi surprins să descoperiți că ați ajuns să vă bucurați de fapt de a mânca alimente mai sănătoase. De fapt, s-ar putea să nu-ți fie poftă nici măcar de tariful gras, cu conținut ridicat de zahăr, care ar fi putut să te ducă în această situație în primul rând. Pentru a vă menține noua greutate, Amer spune că este important să continuați să mâncați mai multe legume, fructe și alimente reale și să limitați dulciurile, băuturile îndulcite cu zahăr și gustările procesate sau ambalate.

Varietate de muesli

Coerența este esențială - depuneți eforturi pentru a vă menține obiceiurile alimentare în timpul săptămânii și în weekend și, da, chiar și de sărbători. Relaxați-vă și dormiți din plin. Este important să echilibrați toată acea activitate fizică cu timpul de neputință de care are nevoie corpul pentru a se repara și reîncărca, indiferent dacă asta înseamnă să vă relaxați cu o carte bună sau să primiți cel puțin opt mecanismul de scădere în greutate de acțiune de shuteye.

Îmbrățișează-ți gama. Dacă sunteți hotărât să rămâneți la de lire sterline, o zi de de lire sterline vă poate face ravagii în perspectiva dvs. Este perfect normal și sănătos ca organismul să fluctueze câteva kilograme pe parcursul unei săptămâni date, așa că concentrați-vă pe direcționarea unui interval mai degrabă decât asupra unei greutăți specifice.

Gama mea actuală este de la la Am fost în acest interval în ultimele trei până la patru săptămâni. Aceasta este în pierderea în greutate și întreținerea greutății de aproximativ trei până la cinci lire sterline de acum trei sau patru luni. Căutați sprijin comunitar. Comunitatea este atât de susținătoare.

Este foarte încurajator să primesc feedback pozitiv. În timp ce vă aflați în lumea exterioară, este posibil să nu vă mai schimbați în mod vizibil, găsirea susținătorilor care recunosc și empatizează lupta zilnică internă de a mânca corect și de a vă trata bine corpul poate fi diferența de care aveți nevoie pentru a vă pierde în greutate.

La fel cum v-ați confruntat cu platouri și contracarări în timpul fazei de scădere în greutate a călătoriei dvs. Cheia este să continui cu obiceiurile sănătoase care ți-au funcționat, să fii conștient de corpul tău, să îți urmărești în continuare greutatea, activitatea și aportul de alimente și să faci ajustări pe parcurs, după cum este necesar. Și, desigur, nu subestimați niciodată valoarea unei comunități de susținere.

Pentru mai multe sfaturi despre menținerea greutății, vizitați pagina noastră centru de întreținere a pierderii în greutate.