Meniu cont utilizator

Pierderea în greutate prin sănătatea intestinală

Pierderea în greutate și sănătatea intestinală Marie-Josée Denis, naturist

Politica De Confidențialitate Cât de bună sănătate intestinală îți poate schimba viața Cheile pentru rezolvarea problemelor de sănătate și greutate nu sunt doar reducerea caloriilor, exercițiile fizice și consumul mai puțin de sodiu. De asemenea, vă asigurați că mâncați mai multe bug-uri.

Pierdere În Greutate Nu, nu vorbim despre asta acestea gandaci. Vorbim despre trilioanele de bacterii utile care trăiesc în intestinul tău și joacă un rol fundamental în menținerea unui corp sănătos și fericit. Și da, am spus trilioane - multe estimări echivalează acest număr cu alcătuirea a trei kilograme din greutatea corporală totală! De fapt, ele joacă un rol atât de important în sănătatea noastră, încât mulți experți au început să se refere la microbiom ca fiind propriul său organ.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide

Toate acestea sună ca un lucru bun - deci care este problema? Problema este următoarea: când mâncăm prea multă junk food în special zahăr și luăm prea multe medicamente cum ar fi antibiotice sau antidepresiveputem scoate sistemul digestiv din lovitură și perturba compoziția pierderea în greutate prin sănătatea intestinală nostru. Când erorile intestinale bune se epuizează, bacteriile rele pot prelua, provocând probleme de sănătate care variază de la afecțiuni ale pielii la depresie. Mai mult decât atât, cercetătorii constată că persoanele obeze au bătăi intestinale diferite de sub mana pierde in greutate cu greutate sănătoasă, sugerând că cultivarea unei grădini intestinale adecvate poate ajuta la rezolvarea problemelor legate de greutate.

Sus Trilioane de bacterii si microorganisme traiesc pe pielea si in corpul nostru. De fapt, probabil se gasesc mai multe celule bacteriene in corpul uman decat celule umane. Se estimeaza ca intr-un om de 70 de kg exista circa 40 trilioane de celule bacteriene si doar 30 de miliarde de celule umane. Majoritatea acestor bacterii traiesc intr-o parte a intestinului gros, numita cecum.

Deci, dacă vă confruntați cu scăderea în greutate, anxietatea, stresul, problemele pielii, oboseala sau boala cronică, vă recomandăm să pierderea în greutate prin sănătatea intestinală să vă uitați la intestin. Vestea bună este că îți poți împuternici microbiota intestinală și o poți ajuta să lupte împotriva invadatorilor hrănindu-ți bacteriile benefice cu alimentele de care au nevoie și pentru tine pentru a rămâne sănătoși.

Mai jos veți afla știința de ultimă oră din spatele motivului pentru care este esențial să se mențină o viață sănătoasă. Și nu vă faceți griji dacă bug-urile dvs. Și apoi urmează abordarea acestora 40 de obiceiuri care te îmbolnăvesc și te îngrașă!

Primul: Beneficiile unui intestin sănătos 1 Veți sfătui scara în favoarea dvs.

Sănătatea intestinală și pierderea în greutate│ Blogul Leaf Nutrisystem

Shutterstock Greutatea noastră este afectată în mod dramatic de acești mici bătăuși. De fapt, nenumărate studii ne-au arătat că persoanele obeze au niveluri mai ridicate de bacterii rele din filum Firmicute în timp ce persoanele slabe au niveluri mai ridicate de bacterii din filum Bacteroidete. Deci, probioticele sunt utile pentru a remedia acest lucru?

Ei bine, un studiu în British Journal of Nutrition așa crede. Cercetătorii au descoperit că, atunci când femeilor obeze li s-a administrat zilnic un supliment probiotic, pe lângă o dietă restricționată în calorii, pentru a slăbi, pierderea medie în greutate a fost semnificativ mai mare decât femeile care au urmat aceeași dietă restricționată, dar li s-a administrat un placebo.

  1. Semne de alarma: pierdere in greutate (scadere in greutate) involuntara | bugetmedical.ro
  2. Account Options Importanța sănătății intestinale pentru pierderea în greutate Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?
  3. Provocarea de 30 de zile pentru a arde grăsimea burtă

Ceea ce, la rândul său, cauzează creșterea în greutate, dureri articulare, oboseală și vă crește riscul de diabet de tip 2 și obezitate. Unul dintre modurile în care face asta este prin înfometarea microbiomului intestinal.

găsirea votării pentru a pierde în greutate pierderea în greutate și diferența de pierdere a inch

Și bacteriile au nevoie de hrană! Să ne explicăm: aceste alimente inflamatorii lipsesc de obicei în fibrele lor naturale - un nutrient critic care nu numai că vă menține mai plin mai mult timp, dar vă hrănește și bug-urile intestinale. Bacteriile voastre bune acționează și fermentează aceste fibre într-un acid gras - cunoscut sub numele de butirat - care încurajează o oxidare mai eficientă a grăsimilor. Pierderea în greutate prin sănătatea intestinală mai ridicate de butirat reduc inflamația în corpul dumneavoastră și acționează, de asemenea, ca o apărare împotriva bacteriilor rele, patogene, potrivit unei revizuiri din Progrese în nutriție.

Bate inflamația cu acestea 20 de alimente antiinflamatorii vindecătoare. Dacă da, microbiota ta ar putea fi de vină.

cea mai bună metodă de a pierde în greutate permanent ce înseamnă mirosul de grăsime ars

Mai multe studii au constatat că aportul regulat al unui probiotic poate preveni apariția sau reduce durata bolilor respiratorii și gastro-intestinale și o meta-analiză a 10 studii publicate în Jurnalul coreean de medicină de familie au găsit dovezi că administrarea de probiotice poate chiar împiedica răcirea. Deoarece microbiomul nostru ajută la reglarea sistemului nostru imunitar, compoziția și sănătatea acestuia joacă un rol important în combaterea bolilor inflamatorii, cum ar fi afecțiunile pielii.

Navigare principală

Cercetătorii de la Institutul Național pierderea în greutate prin sănătatea intestinală Cancerului au sfârcurile se micșorează după pierderea în greutate că sistemul imunitar dintre care majoritatea este localizat în intestin ajută la selectarea microbilor care trăiesc pierderea în greutate prin sănătatea intestinală suprafața pielii: participanții cu un sistem imunitar slab adăposteau o colecție diferită de microbi care au fost găsiți pe persoane sănătoase.

Cercetările terapeutice în domeniu se află în fazele preliminare, însă experții consideră că administrarea probioticelor celor care suferă de afecțiuni ale pielii poate reduce nivelul proteinelor inflamatorii și poate ameliora simptomele pacienților. Și la fel ca pielea, sănătatea părului dvs.

Ce zici de asta? Mâncarea nu este la fel indiferent cine o mănâncă? Nu chiar. Bug-urile noastre intestinale ajută la digerarea și descompunerea proteinelor, carbohidraților și acizilor grași din alimentele noastre, astfel încât să putem extrage substanțele nutritive, inclusiv vitaminele esențiale, cum ar fi vitaminele B 12 și 9 folat și vitamina K.

Folatul este important pentru păstrarea ADN-ului dvs. Deci, mai puțin Bifidum înseamnă mai puțin control asupra genelor și mai multă grăsime abdominală. Un alt plus pentru probiotice? Ele ajută la îndepărtarea bacteriilor rele și la menținerea infecțiilor acolo. Verificați la ce să faceți clic crește-ți sănătatea vaginului. Și un uimitor 95 la sută din serotonina hormonului fericit este fabricat și depozitat în intestin. Cine stia? De fapt, un studiu în jurnal PNAS a constatat că atunci când șoarecii au fost infectați cu un parazit care induce anxietate și apoi li sa administrat o tulpină de probiotice, au rezultat niveluri reduse de hormoni ai stresului și un comportament mai puțin anxios și depresiv.

Generalitati

Și cercetătorii de la Office of Naval Research au descoperit că ar putea îmbunătăți starea de spirit a șoarecilor anxioși hrănindu-i cu microbi sănătoși de la șoareci calmi. Ambele studii au deschis ușile posibilităților de utilizare a probioticelor pentru tratarea tulburărilor neurologice, cum ar fi PTSD, anxietate și depresie.

Probioticele nu sunt singurul lucru care combate stresul. Aceste ceaiuri fii la fel de bine! Tocmai am citit cum microbii intestinali ne pot face fericiți, dar alte cercetări arată că aceste mici bug-uri intestinale ar putea afecta creierul dvs. Potrivit cercetătorilor pierderea în greutate prin sănătatea intestinală la University College Cork, bacteriile intestinale joacă un rol în reglarea pierderea în greutate prin sănătatea intestinală care sunt cruciale pentru buna funcționare a semnalului nervos.

Deficitul de microbiotă duce la descompunerea produsului acestor gene, mielina, care este și un simptom al bolii sclerozei multiple - o afecțiune în care sistemul imunitar atacă creierul și măduva spinării, ducând la tremurături severe, pierderea temporară a vederii, durereoboseală și tulburări de coordonare.

Dincolo de faptul că probioticele ar putea acționa ca o terapie pentru SM, acest studiu ne arată, de asemenea, cum este necesar un intestin sănătos pentru o semnalizare adecvată a creierului. Știi ce altceva mai este bun pentru un creier sănătos?

Cele mai bune alimente pentru creierul tău! Acești agenți patogeni nocivi - pe care îi puteți ingera din alimente manipulate greșit, apă netratată sau igienă necorespunzătoare - pot provoca boli ușoare, cum ar fi otrăvirea alimentară, la probleme mai severe, cum ar fi tuberculoza. Potrivit cercetătorilor de la Universitatea din New York, o bacterie stomacală numită Helicobacter pylori poate modifica de fapt nivelurile hormonului care stimulează foamea, grelina, din corpul dumneavoastră.

Pierderea în greutate și dieta

Odată cu creșterea antibioticelor și a unei diete bazate pe alimente rafinate, nivelurile de H. Și asta înseamnă mai puțin efectul său inhibitor asupra apetitului nostru - poate motiv pentru care mulți dintre noi suntem mereu înfometat. Și o serie de probleme de sănătate Shutterstock Gândiți-vă la intestinul dvs. Există sute de specii bacteriene cunoscute și un intestin fericit ar trebui să aibă multe dintre ele.

Cercetările arată că diversitatea atât numărul de specii diferite, cât și uniformitatea acestor specii ale microbiomului dvs. De fapt, un studiu în jurnal Natură au constatat că indivizii cu o diversitate bacteriană scăzută s-au caracterizat prin adipozitate mai generală, rezistență la insulină, niveluri anormal de ridicate de colesterol și lipide în sânge și un fenotip inflamator mai pronunțat.

Cum creșteți diversitatea intestinului? Doriți să aflați mai multe modalități de a cultiva o grădină intestinală sănătoasă? Continua să citești! Cum să vă îmbunătățiți sănătatea intestinală 1 Restaurează-ți biomul sănătos cu probiotice Unul dintre primii pași pentru a-ți vindeca sănătatea intestinului este completarea nivelurilor de bacterii benefice.

Puteți face acest lucru luând un supliment de probiotice sau încorporând bogat în probiotice, alimente fermentatecum ar fi iaurtul, kimchi-ul și gâfâitul!

Contrar a ceea ce cred mulți, aluatul nu este o aromă, este de fapt procesul în care drojdia sălbatică și bacteriile prietenoase descompun glutenul și zahărul din făina de grâu, transformându-l în proteine, vitamine și minerale bune pentru dvs. Amidonul și boabele din pâine pierderea în greutate prin sănătatea intestinală predigestate de bacterii și drojdie, ceea ce vă face mai ușor de digerat și o opțiune mult mai sănătoasă decât orice pâine albă pierdere în greutate camp tineri adulți. Iar cele mai bune alimente pentru acest loc de muncă sunt alimentele bogate în fibre, cum ar fi verdeața cu frunze, amidon rezistent —Inclusiv cartofii, leguminoasele și ovăzul crud - cerealele, bananele și chiar ciocolata neagră conțin fibre variate care ne alimentează bunicile intestinale.

De fapt, un studiu în Jurnalul Alimentelor Funcționale a constatat că consumul de amidon rezistent îți întărește de fapt biomul intestinal. Acest lucru se datorează faptului că bacteriile sănătoase primesc literalmente un antrenament care digeră lucrurile, devenind mai dominante și ducând la un intestin mai curat și mai funcțional.

Slăbire și sănătate Sănătate intestinală bună pentru pierderea în greutate

Dar, deși majoritatea cerealelor integrale și a legumelor bogate în fibre ajută la acest proces, quinoa merită un loc special în dieta ta zilnică, deoarece este o proteină completă - una dintre puținele plante care au un profil de aminoacizi similar cu carnea. Renunțarea la consumul de animale poate fi dificilă, dar nu și atunci când ne urmărești Ultimul ghid pentru a merge fără carne! La șobolanii hrăniți cu o dietă bogată pierderea în greutate prin sănătatea intestinală grăsimi, doar șobolanii care au consumat, de asemenea, un extract de polifenol de antocianină similar cu ceea ce ați găsi în afine au putut scădea efectul dăunător asupra microbiotei intestinale a șobolanilor.

Privind rezultatele împreună, cercetătorii au speculat că polifenolii ar putea juca un rol semnificativ în prevenirea bolilor degenerative precum și în ajutarea la scăderea în greutatedeoarece vă îmbunătățesc mediul microbiom. Ce aștepți, ia-le pe acestea polifenolistat!

Pagina principala Pierderea în greutate este legată de sănătatea intestinului? Conform celor mai recente studii 1pierderea rapidă și durabilă în greutate este legată de o sănătate mai bună a intestinelor și a tractului digestiv.

Un studiu publicat în jurnal Bine au examinat diferențele în compoziția intestinală a jucătorilor de rugby sportivi și a unui grup de bărbați sedentari, supraponderali sau obezi. Jucătorii de rugby au avut mult mai multă diversitate în microbiomii intestinali decât bărbații din grupul sedentar, precum și un număr mai mare de Akkermansiaceae, o bacterie care a fost asociată cu un risc scăzut de obezitate și inflamație sistemică.

Rămâneți activ va promova, de asemenea, o digestie mai sănătoasă, ajutându-vă corpul să proceseze, să descompună și să elimine alimentele mai frecvent - ceea ce poate ajuta și la pierderea în greutate.

Dacă nu aveți timp pentru 30 de minute recomandate de experți pe zi de exerciții de intensitate moderată, încercați metodă alternativă — Reduce timpul de antrenament la jumătate și veți obține aceleași beneficii! Asta pentru că carbohidrații sunt compuși din molecule de zahăr, principala sursă de combustibil pentru o anumită ciupercă de drojdie, candida. Fără bacterii benefice pentru a menține candida la distanță, această ciupercă vă poate depăși intestinul, dărâmându-vă pereții intestinali și eliberând produse secundare toxice în fluxul sanguin printr-o afecțiune numită intestin cu scurgeri.

Dezechilibrul candidei poate scădea în special acidul stomacal, care provoacă inflamații și digestie slabă. Deoarece uleiul de nucă de cocos conține un puternic anti-viral, acid caprilic, poate ajuta la îmbunătățirea sănătății bacteriilor și a intestinelor prin distrugerea bacteriilor rele și a candidei.

Acesta nu este singurul pierderea în greutate prin sănătatea intestinală pe care îl poate face uleiul de cocos. Aflați mai multe în raportul nostru, 20 de beneficii ale uleiului de cocos. Te simți deprimat, mănânci alimente mai indulgente pentru a reduce sentimentele negative, te îngrași și apoi starea ta de spirit se prăbușește din nou. Și când mănânci aceste alimente cu conținut ridicat de energie, s-ar putea să ucizi și insectele care te fac fericit.

Deoarece triptofanul este un precursor pentru construirea serotoninei, consumul de alimente bogate în acest aminoacid - păsări de curte, semințe, naut, lapte, banane și multe dintre acestea Cele mai bune alimente pentru somn — Vă poate ajuta să vă îmbunătățiți starea de spirit, astfel încât să încetați să vă scufundați în punga de jetoane, să nu vă mai moriți de bumbac de combustibilul adecvat și să nu mai câștigați în greutate.

Potrivit unui studiu din jurnal Plus unupersoanele care își schimbă adesea orele de culcare - care trăiesc în esență într-o stare de jet lag cronică - își pot schimba microbiota intestinală într-o stare inflamatorie, care este un precursor al obezității, sindromului metabolic și bolii inflamatorii intestinale.

Și o recenzie a mai multor studii publicate în Universitatea din Toronto Medical Journal au găsit dovezi că luminile artificiale, ecranele computerului, programele de somn neregulate și munca în schimburi contribuie la o dietă perturbată și un ritm circadian și, la rândul său, la o comunitate intestinală bolnavă.

Ceaiul negru ajută la slăbit

Dormi mai bine cu acestea 7 obiceiuri ale oamenilor foarte odihniți. După cum am citit mai devreme, bug-urile noastre intestinale ne ajută să descompunem alimentele și chiar să sintetizăm vitaminele esențiale B și K. Când intestinul nu funcționează la cel mai bun nivel, există niveluri mai scăzute ale acestor bacterii utile, ceea ce ar putea duce la deficiențe de nutrienți.

Stai departe de soia, totuși, este plin de inhibitori ai enzimelor digestive.

ia abs abs pierde burta gras pierdere în greutate bug bug

De asemenea, poți ajuta digestia să se deplaseze împreună cu aceste încercări și adevărate Alimente pentru a îmblânzi o burtă tulburată. Și da, unul dintre ei este ghimbir! Nutriționistul Cassie Bjork, RD, LD, recomandă să consumați alimente bogate în substanțe nutritive care reconstruiesc peretele intestinal, cum ar fi L-glutamina o puteți găsi în spanacprecum și omega-3 antiinflamatorii din peștii grași.

Bulionul osos, în special, este o modalitate excelentă de a vă vindeca intestinele.

cum să piardă în greutate și să fie sănătoși pierde grăsimea de burtă calea sănătoasă

Când oasele animalelor sunt fierte pentru a face bulion, lor colagen este descompus în gelatină și dizolvat în apă. Cel mai bun mod de a-ți vindeca intestinul este să ții o dietă sănătoasă - și asta include și weekendurile. Cercetătorii de la Universitatea australiană New South Wales au descoperit că atunci când șobolanii țineau o dietă yo-yo ca și când mâncau sănătos în timpul săptămânii și mâncau junk pe tot parcursul unui weekend de trei zilemicrobiota lor era aproape indistinctă de șobolanii hrăniți cu junk dietă alimentară 7 zile pierderea în greutate prin sănătatea intestinală săptămână.

Mai exact, consumul de junk food a redus speciile microbiene benefice care pot metaboliza omega-3 și flavonoizi antioxidanți care ajută la pierderea în greutate, precum și asigură protecție împotriva bolilor neurodegenerative. Deci, practic, consumul de junk food - chiar dacă sunt doar trei zile pe săptămână - nu numai că vă va determina să vă îngrășați, dar vă poate deplasa și microbiota intestinală către același model asociat cu obezitatea.

Aceasta include reducerea aportului de: 1 Alimente junky, inflamatorii, pierderea în greutate prin sănătatea intestinală ar fi prăjiturile, făina rafinată, produsele de origine animală încărcate cu hormoni și antibiotice, îndulcitorii sintetici, aditivii alimentari artificiali și iritanții gastrici precum alcoolul și cofeina.

Toate aceste alimente procesate sunt de obicei bogate în zahăr, care este combustibil pentru bacteriile patogene, ciuperca și drojdia care pot cuceri și ucide bacteriile benefice. Asta nu merge pentru alimente întregi, cum ar fi fructele, care au zaharuri naturale.

Studii recente au descoperit că glutenul poate avea un impact negativ asupra bacteriilor intestinale, chiar și la persoanele care nu sunt sensibile la gluten. Când gătiți carne la temperaturi ridicate, se produc substanțe chimice numite amine heterociclice HCA.

Potrivit unui studiu din Jurnal de nutrițieaportul crescut de HCA provoacă modificări ale microbiotei intestinale care crește riscul de cancer colorectal.