Întrebări frecvente despre numărarea caloriilor și a macro-urilor

Pot să pierd grăsimea fără a număra macrocomenzii

Bacsis Când vine vorba de îndeplinirea obiectivelor dvs.

pot să pierd grăsimea fără a număra macrocomenzii ovăz bun pentru pierderea în greutate

Contorizarea caloriilor și urmărirea aportului de macronutrienți sunt ambele modalități viabile de a ține evidența consumului alimentar, dar cea mai bună opțiune depinde în final de obiectivele și preferințele tale. Când vine vorba de numărarea caloriilor față de macrocomenzi, cea mai bună alegere se află în obiectivele dvs.

Aflați cum să vă umpleți farfuria cu alimente sănătoase, bogate în nutrienți, conectându-vă mesele în aplicația MyPlate. Descărcați acum pentru a-și regla dieta azi!

A w o c a d o

Caloriile pe care le consumi zilnic fac unul dintre cele două lucruri: fie sunt folosite pentru energia fizică, fie rămân neutilizate și păstrate ca grăsime corporală.

Rețineți că nu toate caloriile sunt create la fel.

Dacă aveți de gând să urmați metoda de a pierde în greutate, trebuie să știți la ce oră a zilei este mai bine să mâncați fructe. Începeți dimineața cu citrice: înainte de micul dejun, puteți mânca o mandarină, o jumătate de grepfrut sau bea un pahar de suc de portocale. Merele trebuie consumate după prânz. Toate celelalte fructe pot fi luate cu câteva minute înainte de următoarea masă.

Deși puteți urmări 1. Conceptul de numărare a caloriilor se învârte în jurul ideii că dacă arzi mai multe calorii prin activitatea fizică decât mănânci prin dieta ta, vei pierde în greutate, potrivit Clinicii Mayo.

Prin urmare, în majoritatea cazurilor, pierderea în greutate prin contorizarea caloriilor este doar o parte a puzzle-ului; vei dori, de asemenea, să-ți crești exercițiile fizice pentru a arde excesul de calorii.

pot să pierd grăsimea fără a număra macrocomenzii ceea ce ar putea provoca pierderea în greutate neintenționată

Când mănânci mai puține calorii decât arzi, corpul tău apelează la acea grăsime stocată și o consumă pentru energie. Așadar, este clar că numărarea caloriilor depinde de numere - iar numărul magic pe care doriți să îl atingeți este de 3.

Cum se numără macro-urile pentru a construi mușchi și a pierde grăsime

Pentru a atinge acest număr, luați-vă rata metabolică de odihnă - care este numărul de calorii pe care le arde zilnic prin simpla viață - și scade de calorii pe zi sau scade de calorii din dieta dvs. Dacă rămâneți la ea, probabil că veți pierde în jur de o liră pe săptămână.

Cum să eliminați suplimentar grăsimea din arme Suplimentar grăsimea eliminați Add: ofunifyz36 - Date: - Views: - Clicks: Alimente să mănânce pentru a pierde în greutate în 1 săptămână. Magnolia crema de ardere a grasimilor. Poate mers pe jos în fiecare zi să vă facă să piardă în greutate.

Rezistați la nevoia de a reduce din calorii atât de semnificativ, încât să vă simțiți lipsiți sau slabi. Atunci când numărați calorii - și în pot să pierd grăsimea fără a număra macrocomenzii atunci când faceți acest lucru pentru a pierde în greutate - este important să vă amintiți că estimați doar cantitatea totală pe care o consumați. Omologul lor mai mic este micronutrienții, care sunt vitamine și minerale care nu conțin calorii, dar sunt totuși o parte vitală a unui plan nutritiv de masă, potrivit Harvard Medical School.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Oricare ar fi raporturile alese, acestea trebuie să adauge până la la sută. Aceste raporturi pot fi modificate în funcție de circumstanțele dvs.

pot să pierd grăsimea fără a număra macrocomenzii pot pierde doar grasimea burta

Ca și numărarea caloriilor, practica de urmărire a macronutrienților își are avantajele și contra. Macro-urile sunt un pas mai departe pot să pierd grăsimea fără a număra macrocomenzii matematică și nutriție", explică Green.

Întrebări frecvente despre numărarea caloriilor și a macro-urilor

Cu toate acestea, urmărirea macronutrienților vă poate ajuta, în felul său, să reduceți numărul de calorii pe care le mâncați fără să vă simțiți lipsiți, spune Avena. Acest plan special de dietă necesită să calculați cantitatea de proteine, grăsimi și carbohidrați pe care ar trebui să le consumați pe zi și să faceți alegeri alimentare care să rămână în cadrul acestor macros.

pot să pierd grăsimea fără a număra macrocomenzii gf- ul meu nu va pierde în greutate

Din nou, va trebui să vă dați seama de rata metabolică de repaus înainte de a vă putea urmări în mod adecvat macronutrienții. Când aveți acest număr la îndemână, faceți matematica pentru a determina câte calorii fiecare dintre proteine, carbohidrați și grăsimi ar trebui să mâncați pe zi, înmulțindu-l cu procentele corespunzătoare.

pot să pierd grăsimea fără a număra macrocomenzii pierderea în greutate creativă

De exemplu, o persoană cu un RMR de 1. Macros Vs. Calorii: pe care ar trebui să contezi?

Cum să eliminați suplimentar grăsimea din arme

Contorizarea caloriilor în raport cu macro-urile de urmărire nu este o propunere fie. Dacă încercați să construiți mușchi, Avena crede că urmărirea macro-urilor este mai bună decât numărarea caloriilor.

Pinterest Să facem față: scăderea în greutate este dificilă. Cu toate acestea, dacă credeți că susținătorii "Dacă dieta dvs. Macro sau IIFYM cunoscută și sub numele de" dietă flexibilă " credeți că puteți mânca ceea ce doriți și încă pierdeți în greutate fără să numărați calorii. Conform planului nutrițional IIFYM, dacă vă veți menține obiectivele macroactive zilnice, veți consuma în mod automat mai puține calorii pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate. De exemplu, carnea este încărcată cu proteine, pâinea constă în principal din carbohidrați, iar uleiul de măsline este predominant gras, iar organismul are nevoie de toate cele trei funcții pentru a funcționa.

Cu toate acestea, cel mai important factor este urmărirea constantă - indiferent de metoda aleasă.