Pregătirea pentru o competiție: Câtă greutate trebuie să pierzi?

Pregătirea bikini pierde in greutate, "Bikinistki" și culturism feminin

Obținerea corpului gata pentru bikini necesită muncă grea și dedicare, dar nu trebuie să fie tortură. Citiți acest articol pentru a afla cum pierdeți greutatea într-un mod sănătos și distractiv! Dacă știi asta, poți să stabilești mai bine ce dietă și ce exerciții sunt cele mai bune pentru tine.

Cum să vă pregătiți pentru o intervenție chirurgicală bikini

Întrebați-vă următoarele întrebări: Vreau să pierd în greutate? Cât de mult vreau să pierd în greutate? Vreau mai mulți mușchi? Sunt fericit cu greutatea mea, dar este tot mai strâns?

pregătirea bikini pierde in greutate

În acest fel, puteți urmări mai bine progresul dvs. Muschii cântăresc mai mult decât grăsimile, deci dacă ați stabilit obiectivul pe care doriți să deveniți mai musculos, puteți obține chiar și câteva kilograme.

Vrei și tu să devii mai musculos? Atunci ar trebui să te uiți la centimetrele pe care le pierzi, decât la kilogramele care sunt pe scară.

Apa de avocado: astfel te ajută să slăbești

Asta te ajută să rămâi motivați și dacă poți să faci în cele din urmă acea "imagine după", vei fi foarte mulțumit. Deci nu uitați niciodată de ce ați început și veți pregătirea bikini pierde in greutate motivați în zilele mai dificile pe care ați dori să le renunțați. Metoda 2 Alimentație sănătoasă 1 Reduceți numărul de calorii pe care le ingerați.

Acesta este un punct foarte important dacă doriți să scăpați în greutate. Prin antrenament singuri, nu devii mai subțire, trebuie să-ți ajustezi dieta. Fructele și legumele conțin o mulțime de nutrienți și vă asigură că aveți suficientă energie în timpul zilei. Legumele cu frunze verzi și legumele de amidon sunt cele mai bune dacă doriți să pierdeți în greutate.

pregătirea bikini pierde in greutate

Mănâncă doar câteva bucăți de fructe pe zi. Turcia, puiul și peștele conțin puțin grăsime, dar o mulțime de proteine. Dacă pregătirea bikini pierde in greutate vegetarieni, puteți mânca tofu, tempé, burgeri vegetarieni și ouă. Apa nu face doar pielea ta mai frumoasă, de asemenea, vă oferă un sentiment plin pentru mai mult timp.

Citiți etichetele produselor și acordați atenție zaharului ascuns în pansamente, sosuri și pâine. Nu beți alcool. Dacă totuși doriți să beți, beți vin în loc de cocktailuri cu mult zahăr sau bere bogată în carbohidrați.

Metoda 3 Mergeți 1 Faceți un antrenament cardio de treizeci de minute de trei până la cinci ori pe săptămână. Aceste tipuri de antrenament sunt bune pentru inima și vasele de sânge și vă îmbunătățesc metabolismul chiar și după antrenament.

pregătirea bikini pierde in greutate

Atunci este mai probabil să rămâneți motivați. Dacă vi se pare greu să rămâi motivați pe cont propriu, poate ajuta să faci asta împreună cu alții. Și, în plus, dacă trebuie să plătiți pentru un abonament, s-ar putea simți, de asemenea, obligat să mergeți din acest motiv.

Operațiunea Bikini zece sfaturi pentru a slăbi; Deporadictos

Dacă nu aveți timp să vă antrenați, schimbați câteva lucruri mici, pregătirea bikini pierde in greutate încât rutina zilnică să devină mai activă. Parcați mai departe de destinația dvs.

Mergeți în centrul comercial sau într-un parc din apropierea dvs. Curățați-vă casa sau faceți alte treburi în care trebuie să vă mutați. Metoda 4 mai stricte să fie 1 Faceți yoga, pilates sau alte antrenamente de ansamblu.

pregătirea bikini pierde in greutate

Aceste cursuri sunt potrivite în special pentru femeile care doresc muschi lungi, slabi, fără să se uite în larg. De asemenea, aveți o atitudine mai bună, deveniți mai flexibil și mai vesel.

Deplasați greutatea. Pentru brațele strânse, fără prea mulți mușchi, faceți o mulțime de repetări cu greutate mică.

Apăsați pe. Puteți să vă păstrați genunchii pe teren dacă vi se pare prea greu. Țineți-vă mâinile în spatele capului pentru sprijin.

Faceți "raftul" cât mai mult posibil. Păstrați corpul drept și șoldurile nu se prăbușesc. Aici veți obține, de asemenea, fese frumos rotund! Mențineți o greutate în fiecare mână pentru ao face mai greu. Mergeți cu bicicleta pe o bicicletă de exerciții sau pe o bicicletă cu o rezistență ridicată.

Metoda 5 Rămâi motivați 1 Păstrați un jurnal de mâncare și instruire.

DE CE avocado este atât de sănătos

Oamenii care urmăresc ce mănâncă sunt mai mulți decât cei care nu o fac. Citiți cu atenție etichetele produselor și nu uitați toppingurile, pansamentele și sosurile la calcularea numărului de calorii.

Instruirea cu alte persoane este distractivă și vă asigură că rămâneți motivat. Întrebați dacă un prieten sau un membru al familiei dorește să meargă sau să meargă cu dvs. Înscrieți-vă la lecțiile de grup dacă sunteți membru al unei săli de sport.