Cum puteti sa ardeti mai multe grasimi?

Rămânând în zona de ardere a grăsimilor

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Studii inconsecvente Dezvoltarea exercițiilor de ură Nu numai că, dar dacă nu aveți prea multă experiență în exercițiu, este posibil să nu aveți condiția sau dorința de antrenamente dificile și dificile.

Iar dacă aveți vreun fel de afecțiune sau vătămare, uitați să faceți o antrenament de mare intensitate sau orice fel de antrenament fără a vă consulta mai întâi medicul. Dacă faceți mai multe zile de cardio în fiecare săptămână, ceea ce este recomandat pentru scăderea în greutate, probabil că doriți ca antrenamente să intre în gama de intensitate ridicată.

Puteți utiliza alte antrenamente pentru a viza diferite zone de fitness cum ar fi rezistența și pentru a permite corpului să se recupereze. Câteva exemple de antrenamente de mare intensitate: Un antrenament de 20 de minute într-un ritm rapid Puteți folosi orice activitate sau mașină, dar ideea este să rămâneți în zona de lucru cu intensitate ridicată pe tot parcursul antrenamentului.

Adevărul despre "Zona de ardere a grăsimilor"

Veți găsi că 20 de minute sunt, de obicei, lungimea recomandată pentru acest tip de antrenament și majoritatea oamenilor nu ar dori să meargă mult mai mult decât atât. Interval de formare O modalitate foarte bună de a încorpora o antrenament de mare intensitate fără a o face continuu este prin intervale de timp.

rămânând în zona de ardere a grăsimilor lupta pentru a pierde in greutate te rog ajuta

Alternați un segment dur de exemplu, alergând la un ritm rapid de de secunde cu un segment de recuperare de exemplu, mersul pe jos timp de 1 până la 2 minute. Repetați această serie pentru durata antrenamentului, de obicei în jur de de minute.

Bazele și miturile despre arderea grăsimilor

Acest antrenament Interval este un bun exemplu de antrenament de acest tip. Trainingul Tabata Aceasta este o altă formă de antrenament cu interval de intensitate mare, în care lucrați foarte tare timp de 20 de secunde, se odihnește timp de 10 secunde și se repetă pentru un total de 4 minute.

Determinarea precisă a zonelor pulsului, în funcție de categoria de vârstă și abilitățile fizice, ajută la obținerea unor rezultate mai bune odată cu pierderea în greutate. Dacă o persoană folosește prea puțin sau, invers, un ritm crescut de clase, atunci excesul de masă nu va fi ars. Ce este antrenamentul cardio Tipurile de activități sportive care vizează întărirea mușchiului cardiac sunt numite antrenamente cardio. Cuprinde: alergare, gimnastică, antrenament pe simulatoare, patinaj cu role și schi, înot. Datorită unor astfel de exerciții, există o ventilație activă a plămânilor, contribuind la accelerarea metabolismului.

Dacă faceți acest antrenament corect, nu ar trebui să puteți respira, cu atât mai puțin rămânând în zona de ardere a grăsimilor. Capătul inferior al acestui interval include, de obicei, "zona de ardere a grăsimilor".

Asta înseamnă că puteți continua o conversație fără prea multe dificultăți și vă simțiți destul de confortabil cu ceea ce faceți.

Frecvența cardiacă pentru arderea grăsimilor: calculul ritmului cardiac pentru femei și bărbați

Antrenamentele moderate de intensitate au câteva beneficii importante, rămânând în zona de ardere a grăsimilor ar fi: Confort - Antrenamentele grele sunt grele. Este nevoie de timp pentru a construi rezistenta si forta pentru a face fata exercitiilor provocatoare. Antrenamente moderne vă permit să lucrați într-un ritm mai confortabil, ceea ce înseamnă că puteți fi mai consecvent cu programul dvs.

O sănătate mai bună - Chiar și mișcarea modestă vă poate îmbunătăți capacitatea de fitness, reducând în același timp riscul bolilor de inimă, diabetului și hipertensiunii arteriale. Mai multe opțiuni - Antrenamentele de intensitate ridicată vor implica, de obicei, un impact sau, cel puțin, un ritm rapid.

  • Zona de ardere a grăsimilor arde într-adevăr o grăsime mai rapidă?
  • Funcția de pierdere a lui keras ponderată
  • Zona de ardere a grăsimilor vs. Zona Cardio - Sănătate -
  • Cum puteti sa ardeti mai multe grasimi?

Dar, de obicei, te poți ridica în zonele cu ritm cardiac mai moderat, cu o varietate de activități, oferindu-ți să muncești din greu. Chiar și frunzele de hrănire sau zăpada de lopată, dacă o faceți suficient de energic, pot cădea în acea categorie.

Pentru pierderi în greutateprobabil că doriți ca majoritatea antrenamentelor cardio să se încadreze în acest interval.

Zona de ardere a grăsimilor vs. Zona Cardio

Cateva exemple: Plimbare cu Acest nivel de intensitate este, fără îndoială, una dintre cele mai confortabile domenii de exercițiu, menținându-vă într-un ritm care nu este prea impozabil și nu reprezintă o mare provocare. Acest lucru, împreună cu ideea că arde mai multă grăsime, face ca acesta să fie un loc popular pentru a rămâne.

Dar, după cum am învățat, puteți arde mai multe calorii dacă lucrați mai mult și asta este ceea ce doriți pentru pierderea în greutate.

rămânând în zona de ardere a grăsimilor slimming rapid original

Asta nu înseamnă că exercițiul de intensitate redusă nu are nici un scop. Aceasta implică un fel de activități lungi și lente, pe care le simțiți ca și cum ați putea face toată ziua și, chiar mai bine, activități pe care le bucurați de obicei, cum ar fi: Faceți o plimbare O plimbare lungă și înceată cu bicicleta O rutină ușoară de întindere Acest lucru nu trebuie să fie un antrenament planificat și planificat, dar ceva ce faceți toată ziua, mergând mai mult, luând scărilefăcând mai multe treburi fizice în jurul casei etc.

Burn Fat - transformarea corpului într-o mașină de ardere a grăsimilor

Pentru ajutor în stabilirea unui program cardio care include o varietate de antrenamente diferite, verificați programul de antrenament cardio. Încărcarea grăsimilor Sfat 2: Exercițiu în mod consecvent Este posibil ca un exercițiu obișnuit să vă ajute să ardeți grăsime și să scăpați în greutate. Dar nu e vorba doar de caloriile pe care le arzi.

rămânând în zona de ardere a grăsimilor spa zile de slimming

De asemenea, este vorba despre adaptările pe care corpul le face atunci când vă exercitați în mod regulat. Multe dintre aceste adaptări conduc direct la abilitatea dumneavoastră de a arde mai multă grăsime fără să încercați nici măcar.

Când vă exercitați în mod regulat: Corpul tau devine mai eficient la livrarea si extragerea oxigenului - Pur si simplu, acest lucru ajuta celulele sa arda grasimile mai eficient. Corpul dumneavoastră are o circulație mai bună - Acest lucru permite acizilor grași să se deplaseze mai eficient prin sânge și în mușchi. Asta înseamnă că grăsimea este mai ușor disponibilă pentru alimentarea corpului.

Organismul dvs.

Calculator de ardere a grăsimilor din zona pulsului Zonele de ritm cardiac

Și, nu uitați, exercițiile regulate vă vor ajuta să vă gestionați greutatea. Cu cât vă implicați mai mult, cu atât veți consuma mai multe calorii și cu atât mai ușor veți crea deficitul de calorii necesar pentru a rămânând în zona de ardere a grăsimilor în greutate.

Sfaturi pentru exerciții consecvente Programați un anumit timp de exercițiu în fiecare zi, chiar dacă sunt doar câteva minute. Împărțiți antrenamentele. Puteți obține aceleași beneficii și din antrenamente scurte răspândite pe tot parcursul zilei, ca și în cazul antrenamentelor continue. Schimbați rutinele zilnice pentru a încorpora activitatea Parc la marginea parcării la locul de muncă pentru a adăuga mai mult timp de mers pe jos sau adăugați un tur suplimentar la mall când faceți cumpărături.

Acest fenomen a condus la teoria că trebuie să faci mișcare la intensități scăzute pentru a arde grăsimile. La fel ca în cazul multor mituri, există un adevăr în acest concept. Cu toate acestea, este mai important să luați în considerare cantitatea de calorii arse în timpul antrenamentului față de cantitatea de grăsime utilizată. Adevărul în mit Cantitatea de calorii arse este direct legată de intensitatea exercițiului.

Integrarea mai multor activități în rutinele obișnuite vă va ajuta să rămâneți activi, chiar dacă nu aveți timp pentru un antrenament structurat.

Faceți exercițiul de concentrare și programați restul zilei în jurul acestuia, în loc să încercați să-l strângeți atunci când puteți.