Ghid pas cu pas

Pierderea în greutate tdee, Pierdere în greutate kcal kg - Opțiuni cont

Pentru o dietă de succes, trebuie să știți și despre cheltuielile energetice zilnice totale sau despre ceea ce este adesea menționat prin acronim, TDEE. TDEE este numărul de calorii pe care le arzi în fiecare zi. Cunoașterea caloriilor care intră și arde poate fi o modalitate eficientă de a pierde în greutate.

Ce este TDEE

Deoarece, atunci când numărul de calorii introduse este mai mic decât caloriile arse, greutatea corporală va scădea încet. Ambele sunt calcule în jurul caloriilor și ar trebui să fie cunoscute dacă intenționați să faceți dietă prin metoda deficitului de calorii. Cu toate acestea, există o diferență fundamentală între cele două. Caloriile sunt combustibilul folosit de organism pentru a îndeplini funcții de bază, cum ar fi respirația, circulația sângelui și digestia alimentelor.

pierderea în greutate tdee pierde greutatea stând pe canapea ta

Caloriile sunt, de asemenea, necesare pentru a putea efectua mișcări suplimentare în afara funcțiilor de bază, cum ar fi mersul pe jos, alergarea, exercițiile fizice, săriturile etc. TDEE măsoară caloriile totale, de care organismul are nevoie pentru a efectua toate mișcările, atât funcții de bază, cât și mișcări suplimentare.

Între timp, Rata metabolică bazală, denumită BMR, este utilizată pentru a măsura caloriile de care organismul are nevoie pentru a-și îndeplini doar funcțiile de bază. Cu cât este mai mare nivelul de activitate fizică al unei persoane, cu atât este mai mare numărul de TDEE.

Cum funcționează cu adevărat pierderea în greutate - și cum să începeți - Sănătate -

Deoarece, caloriile arse în timpul mișcării sunt mai mari decât atunci când stai sau dormi. În organism, excesul de calorii este stocat sub formă de grăsime.

How to Count Your Calories to Lose Weight Fast and See Results! No More Excuses!

De aceea, atunci când consumați alimente bogate în calorii, cum ar fi prăjiturile, prăjiturile sau ceai cu bule prea des, în timp, acumularea de grăsime în organism va crește și pentru a putea slăbi, organismul are nevoie să ardă mai multe calorii.

Această ardere a caloriilor poate fi realizată prin creșterea valorii TDEE, de exemplu printr-un exercițiu mai activ sau prin reducerea aportului de calorii din alimente. Mai sănătos.

BMR indică energia necesară organismului pentru îndeplinirea metabolismului sau a funcțiilor de bază, de menținere a vieții, inclusiv circulația, respirația, procesarea nutrienților, producția de celule, sinteza proteinelor, transportul de ioni etc. Un număr de factori precum sexul, vârsta, compoziția corpului, iar factorii genetici sunt implicați în determinarea BMR a unui individ. Singurul factor care poate fi schimbat aici este compoziția corpului pentru a stimula metabolismul. Compoziția corporală este raportul dintre grăsimea și masa slabă a corpului. Masa slabă include oasele, mușchii și organele.

De exemplu, o femeie cu un stil de viață inactiv doar stând în fața computerului toată ziua și rareori exerciții fizice are un TDEE mediu de de calorii pe zi. Între timp, persoanele cu un stil de viață activ datorită rutinelor de exerciții fizice și multe mersuri pe jos, au un TDEE de 2. Pentru a putea pierde în greutate, în mod ideal trebuie să consumați alimente care cantitatea este mai mică decât numărul TDEE. Când aportul de calorii este redus, organismul va folosi rezervele de grăsime ca combustibil suplimentar.

Calculul calculului

În acest fel, grăsimea va fi arsă și greutatea va scădea încet. Rețineți că TDEE-ul tuturor poate fi diferit. Prin urmare, dieta pentru dietă ar trebui, de asemenea, ajustată.

pierderea în greutate tdee pierderea în greutate victoria

De asemenea, nu vi se recomandă să faceți un deficit caloric excesiv sau extrem, de exemplu, mâncați de calorii pe pierderea în greutate tdee doar când numărul TDEE atinge 2. Dacă doriți să faceți un deficit caloric, vi se recomandă să îl reduceți încet, care este de pierderea în greutate tdee 3.

IIFYM creează un calculator TDEE unic pentru pierderea în greutate pe site

În acest fel, greutatea poate fi pierdută încet și regulat până la kg, iar scăderea va fi stabilă. În prezent, există multe calculatoare online TDEE pe care le puteți încerca.

pierderea în greutate tdee pierdeți greutatea când aveți perioada

Rezultatele valorilor TDEE care apar, pot fi folosite ulterior ca unul dintre criteriile de referință pentru a seta dieta și meniul zilnic.

Dar rețineți că TDEE fiecărei persoane numărul poate fi diferit în fiecare zi, în funcție de activitate, performanță, sex și greutate. Prin urmare, măsurarea trebuie făcută de mai multe ori, astfel încât să puteți cunoaște media.

Pentru a discuta mai departe despre TDEE, BMR și alte lucruri legate de dietă, adresați-vă direct medicului dumneavoastră în aplicația HealthyQ pentru sănătatea familiei.